  • 1. Data: 2014-01-03 14:58:50
    Temat: Przedluzenie umowy, moze ktos doradzi
    Od: atm <...@v...pl>

    Konczy mi sie drugi rok umowy w Play (dwie umowy po 12 miesiecy).
    Nie bralem telefonu i w nowej umowie rowniez nie chce telefonu.
    Obecnie mam bodajze 8h do wszystkich, nielimitowane w Play i 1 lub 2 GB
    internetu.
    W ostatnim roku miesiecznie wygadywalem ok 200-230min, ok. 18 smsow i
    100-300MB.
    Placilem za to ok 56zl brutto.
    Chcialbym teraz placic mniej, lepiej dopasowac abonament (lub prepaid)
    do moich potrzeb.
    Gosc z Play oferuje mi Formule Unlimited - do wszystkich za darmo
    lacznie ze stacjonarnymi plus 1GB.
    Oferta ma byc na fakture.
    Czy ktos z Was przerabial ostatnio ten temat, zeby cos doradzic?

  • 2. Data: 2014-01-03 20:16:25
    Temat: Re: Przedluzenie umowy, moze ktos doradzi
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2014-01-03 14:58, atm pisze:
> [...]
    > lacznie ze stacjonarnymi plus 1GB.
    > Oferta ma byc na fakture.
    > Czy ktos z Was przerabial ostatnio ten temat, zeby cos doradzic?

    Może Virgin Mobile - prepaid?
    13 gr/min, 4 gr / SMS, do doładowania za min. 10 zł dostajesz 100 MB netu.

    Nie wiem jaką masz zmienność tych wartości, które podałeś, jeśli dużą -
    tym bardziej warto IMO rozważyć prepaid

    Paweł

  • 3. Data: 2014-01-03 20:56:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Czy ktos z Was przerabial ostatnio ten temat, zeby cos doradzic?
    Wypowiedzieć umowę w regulaminowym terminie. Wtedy się otwiera koszyczek
    z prezentami. Ostatnio prezenty są marne, ale ja za 300 minut w Play
    płacę ok 14zł- więc masz porównianie (internet nieciekawy bo umowa z
    przed 2 lat. orange free w MF60 wychodzi korzystniej)
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-01-03 20:56:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie wiem jaką masz zmienność tych wartości, które podałeś, jeśli dużą -
    > tym bardziej warto IMO rozważyć prepaid

    W przyblizeniu kazdego miesiaca sa zblizone wartosci.

  • 5. Data: 2014-01-08 01:55:43
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze stacjonarnymi plus 1GB.
    > Oferta ma byc na fakture.
    > Czy ktos z Was przerabial ostatnio ten temat, zeby cos doradzic?

    Nie chce mi się czytać co inni pisali, ja w swojej firmowej taryfie płacę 30
    brutto za: 300 min do wszystich, no limit - sms, play. stacjonarki + 1gb
    netu. Przedłużka umowy - czerwiec 2013 - 12 miesięcy / bez telefonu.