  • Data: 2014-11-29 20:12:15
    Temat: Re: Przedłużacz USB? Aktywny?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-29 o 19:25, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    t5-5e-6-50m-wwa-i4782889201.html

    5-unitek-y-2505-i4796355156.html

    > ...poprzez AccessPointy, wtedy można by postawić tę
    > antenę z DVB-T-USB naprawdę daaaleeeko! :)

    Nie wiem czy to poprzez AccesPointy działa, ale obawiam się że jest to
    tylko wzmacniacz wykorzystujący skrętkę jako mniej podatne na zakłócenie
    medium transmisyjne, w zastosowanym typie przedłużacza.

    W każdym razie w robocie mam i przedłużacze 5m aktywne, na końcu którego
    siedzi HUB aktywny D-Linka a w nim klawiatura z trackbalem, czytnik
    kodów kreskowych, czytnik kluczy identyfikacji bezprzewodowej oraz ekran
    dotykowy i to działa.
    Tak samo mam z szafy z komputerem podłączony ekran dotykowy panela przez
    takie właśnie "po skrętce" przedłużacze. I działa.
    Nie wiem, czemu dongiel USB miałby nie działać - chyba tylko z jednego
    powodu - ile on prądu żre?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez