    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Date: Tue, 24 Apr 2012 14:57:39 +0200

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Rozumiem że cierpisz bo ci SkyDrive przycięli,

    Nie przycięli. A nawet gdyby przycięli, to bym z tego powodu nie cierpiał.
    Ja mam życie.

    Pierdy jakie tu emitujesz nie mają nic wspólnego z rozumieniem ani w ogóle
    rozumem.

    > ale co to ma wspólnego
    > ze zmianą w funkcjonalności smatrphonów, ze względu na skierowanie ich
    > do innej znacznie liczniejszej grupy odbiorców?

    Nie zmieniaj tematu tylko się przyznaj, jakiej funkcjonalności swojego
    telefonu tak się długo uczyłeś od gimnazjalistów na forach, że dało ci to
    złudne poczucie profesjonalizmu.