  • Data: 2021-08-26 09:23:06
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-25 o 10:07, Adam pisze:

    > Może w Twoim aucie jest jedno ;)
    >
    > W prawie wszystkich autach, które miałem i które mam z wyjątkiem chyba
    > tylko "206" są dwa przeciwmgielne z tyłu.

    Po dwa to miały Łada, Lublin, coś jeszcze?
    Ze starych co miały jedno przeciwmgielne, to maluch, PF125

    Najczęściej odpowiednikiem symetrycznym po drugiej stronie jest wsteczny.
    Jak są dwa wsteczne, to i tak przeciwmgielne jest jedno, z lewej, w
    drugiej lampie jest zaślepka.
    Wyjątkiem jest 206, gdzie przeciwmgielne jest w zderzaku, na środku.

    --
    viktorius