eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w PolsceRe: Przeciw "Masie krytycznej" ibudowiedrĂłgrowerowych w Polsce
  • Data: 2010-05-14 18:20:35
    Temat: Re: Przeciw "Masie krytycznej" ibudowiedrĂłgrowerowych w Polsce
    Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > s...@m...com wrote:
    > >> spam wrote:
    > >>
    > >>> Ty jedziesz 80-100, on 45, wi�c róşnica spora - wyprzedzi�
    i tak
    > > trzeba.
    > >> Róşnica pomi�dzy 45 a 25 jest zasadnicza, po za tym prawie
    kaĚźdy skuter
    > >> jedzie jednak szybciej.
    > >  
    > > legalnie szybciej niz 45 nie moĹźe.
    >
    > Samochód legalnie w mieście może jechać 50. 5km/h różnicy.
    >
    > > rowerzysta za to moĹźe jechac legalnie znacznie szybciej niĹź 25,
    szczegĂłlnie na
    > > tzw. rowerze szosowym.
    >
    > Tylko, że z każdych świateł rozpędza się dużo wolniej niż skuter, i
    nie
    > oszukujmy się, większość jedzie nawet mniej niż te 25. (O ile
    większość
    > sukterów jedzie więcej niż 45)
    >

    Człowiek jezdzący zawodowo na dobrej szosówce przy bezwietrznej pogodzie po
    płaskim asfalcie może utrzymać średnią 40-45 km/h na dystansie kilkunastu km,
    czyli przez całe miasto.

    Oczywiście na DDR było by to niemożliwe.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: