eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce › Re: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
    From: MadMan <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
    Date: Fri, 14 May 2010 21:38:11 +0200

    Dnia Fri, 14 May 2010 21:29:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Piszesz jakby nie mial rodziny a mial kilka samochodow.
    >
    > Nie zdarzylo ci sie pozyczyc komus samochodu, albo prowadzic cudzy ?

    To pierwsze mi się nie zdarzyło - nigdy nie byłem właścicielem żadnego
    samochodu (posiadaczem - owszem, przez rok). To drugie zdarza mi się
    ciągle.
    Uważam po prostu, że lepsze dla mnie byłoby wykupienie osobistego OC na
    wszelkie szkody wyrządzone PRZEZE MNIE. Takie coś nie zabija swoją ceną.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138