  • 1. Data: 2011-07-28 09:49:55
    Temat: Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon
    Od: CBRGDA <erorowy@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam oferuję możliwość pozostawienia Motocykla na zimę w ciepłym
    bezpiecznym miejscu.
    oferuję również przygotowanie Motoru do zimowania jak i do sezonu.

    Co myslicie o takiej działalnosci ??

  • 2. Data: 2011-07-28 09:54:20
    Temat: Re: Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "CBRGDA" <erorowy@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam oferuję możliwość pozostawienia Motocykla na zimę w ciepłym
    > bezpiecznym miejscu.
    > oferuję również przygotowanie Motoru do zimowania jak i do sezonu.
    > Co myslicie o takiej działalnosci ??

    Że w lecie zdechnisz z głodu...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-07-28 10:44:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Że w lecie zdechnisz z głodu...

    a to już zależy od skali przedsięwzięcia, a nawiązując do tego, że ma
    przygotowywać motocykle do sezonu, to pewnie będzie tam mniejszy, lub
    większy warsztat, który spokojnie w sezonie może też jakiś dochód przynosić

  • 4. Data: 2011-07-28 11:36:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > przygotowywać motocykle do sezonu, to pewnie będzie tam mniejszy, lub
    > większy warsztat, który spokojnie w sezonie może też jakiś dochód

    No. Ma przygotowywać do sezonu. Nic nie było o serwisowaniu w sezonie.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-07-28 12:34:35
    Od: "Głupek" <g...@p...pl>

> [...]
    > bezpiecznym miejscu.
    > oferuję również przygotowanie Motoru do zimowania jak i do sezonu.

    Nie pytaj, tylko rób :) Rynek motocykli coraz większy, ludzie wynajmują
    garaże gdzieś w polach, które za cholere bezpieczne nie są. Jak będziesz
    miał dobrą miejscówe z zabezpieczeniami + ubezpieczenie, to napewno nie
    stracisz.

  • 6. Data: 2011-07-28 12:40:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Głupek"

    Mądrego zawsze warto posłuchać.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2011-07-28 13:25:07
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Głupek" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "CBRGDA" <erorowy@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Nie pytaj, tylko rób :) Rynek motocykli coraz większy, ludzie wynajmują

    Lokalizacja tu jest slowem-kluczem. Oczywiście mam na myśli obszar/zasięg
    działania.
    A motocykli rzeczywiście b.szybko przybywa.
    Nawiasem mówiąc ja w Warszawie płacę za zimowisko 70 zł /miesiąc (brutto z
    fakturą)

    Powodzenia i pozdrawiam - JK

  • 8. Data: 2011-07-28 13:28:13
    Temat: Re: Przechowalnia Motorów na zime lub ca?y sezon
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.07.2011 CBRGDA <erorowy@_NOSPAM_wp.pl> napisał/a:
    > Witam oferuję możliwość pozostawienia Motocykla na zimę w ciepłym
    > bezpiecznym miejscu.
    > oferuję również przygotowanie Motoru do zimowania jak i do sezonu.
    >
    > Co myslicie o takiej działalnosci ??

    Myślę że możesz przy obecnej pogodzie zacząć już teraz, z ofertą suszenia
    motocykli i motocyklisty ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2011-07-28 16:53:24
    Temat: Odp: Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" znalazł swojego:

    > Mądrego zawsze warto posłuchać.

    > Grzybol

    Miszczu, jak to leciało z tym kotłem i garnkiem? ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 10. Data: 2011-07-28 18:12:35
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "CBRGDA" <erorowy@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Że w lecie zdechnisz z głodu...

    w lecie może przechowywac narty i podobny szpej :P

    --
    Pozdrv!
    Andrzej