eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzechodzenie bonusa 20 zł- Play FreshRe: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RBprv <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Date: Fri, 08 May 2009 23:06:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <gu26sq$gfj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gtts20$j05$1@inews.gazeta.pl> <gtuafq$rms$1@inews.gazeta.pl>
    <gtv4uk$lkd$1@inews.gazeta.pl> <gu0pnr$n8$1@inews.gazeta.pl>
    <gu12cj$3027$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.181.206
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1241816794 16883 94.254.181.206 (8 May 2009 21:06:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 21:06:34 +0000 (UTC)
    X-User: 2009test
    In-Reply-To: <gu12cj$3027$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:970407
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jako uzupełnienie, lista kodów znaleziona w sieci.
    >
    > *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    > *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    > *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
    przychodzące"
    > *103# - Funkcja niedostępna.
    > *104# - stan minut do wszystkich sieci
    > *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i na
    stacjonarne"
    > *106# - znowu jakiś stan minut, ale do czego, to już tym bardziej nie wiem
    > *107# - Usługa niedostępna dla naszej taryfy (tu byłoby przejście na taryfę Nowy
    Play na Kartę)
    > *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    > *109# - darmowe smsy
    > *110# - usługa niedostępna
    > *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    > *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    > *121# - wyświetla własny numer telefonu - przydatne dla zapominalskich
    > *122# - wysyła prośbę o doładowanie telefonu
    >
    może jeszcze:
    *155# stan konta w play on line

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: