eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznychRe: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <psvimu$539$1@news.icm.edu.pl>
    <5bf3e42b$0$476$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <5bf41319$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5bf418d8$0$509$65785112@news.neostrada.pl> <1fm5swzxlde9u$.dlg@myjk.org>
    <5bf42518$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf42908$0$15490$426a34cc@news.free.fr>
    <5bf43143$0$484$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5bf5545c$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <7cs099i4lxeg$.dlg@myjk.org>
    <rewl87noxoz6$.cirycpidb2j7$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 21 Nov 2018 17:42:37 +0100
    Message-ID: <1o8e7za3w859q$.dlg@myjk.org>
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: 83.9.16.26
    X-Trace: 1542818554 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 83.9.16.26:8842
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2526
    X-Received-Body-CRC: 265914966
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644338
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 21 Nov 2018 16:40:27 +0100, Jacek Maciejewski

    > Nie bardzo wiadomo co uważasz za "końcową sprawność z wodoru".

    Mówię o "sprawności" począwszy od wyprodukowania urządzenia potrafiącego
    łapać słońce, przez sprawność tego urządzenia i każdego innego urządzenia
    występującego w międzyczasie, po to co się uzyska na drodze.

    > Ale teoretyczna sprawność ogniw paliwowych wynosi
    > więcej niż 80% i technika nie powiedziała
    > tu ostatniego słowa

    To tak jak przy akumulatorach. Teoretycznie można, technicznie nie bardzo
    wychodzi. Więc rozmawiajmy o tym co jest.

    > (w przeciwieństwie do silników cieplnych).

    Wiadomo że jest to technologia skończona. :P

    > A poza tym w tej zabawie wcale nie chodzi o oszczędność czy
    > sprawność, o czym sobie zapominasz. Chodzi o nieemitowanie CO2.

    Póki co wszystko emituje, nawet fotowoltaika.

    > System transportu z wytwarzaniem prądu bez spalania węgla jest możliwy,
    > konieczny i wdrażany bez względu na skamlenia dot. zasięgu, klimy, cen,
    > sprawności, inwestycji itp. Powód jest jeden - nieemitowanie CO2.

    Jeśli chodzi o zestawienie ICE to nie tylko CO2. Jest wiele pilniejszych
    rzeczy, patrząc z punktu społecznego.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: