-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Pcimol <...@...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: (Prze)robienie indukowanych magnesami rowerowych lampeczek
Date: Wed, 9 Aug 2017 23:35:43 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <omfv7m$fm9$1@mx1.internetia.pl>
References: <om7o4t$sjf$1@dont-email.me> <59880848$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<om9dlk$5et$2@dont-email.me> <59884d4c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<59899e59$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5989a55a$0$659$65785112@news.neostrada.pl> <omcd9o$72p$1@dont-email.me>
<omd6qu$9p8$2@mx1.internetia.pl> <omdeg8$pph$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 90-156-65-160.internetia.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1502314551 16073 90.156.65.160 (9 Aug 2017 21:35:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Aug 2017 21:35:51 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <omdeg8$pph$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
Content-Language: en-US
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721901
[ ukryj nagłówki ]On 2017-08-09 00:42, Yerine Ictimai wrote:
> Pcimol <...@...com> Wrote in message:
>>> zastapimy zwykle klocki Vbrejka dynamami (w ksztalcie butelki)
>>> wowczas efekt spowalniania uzyskamy podobny ale za to przy kazdym
>>> zacisnieciu klamki hamulcowej poplynie prad do np powerbanku
>>> :)
>>
>> Takie hamowanie mają niektóre elektryki. Wielkiej korzyści energetycznej
>> z tego nie ma.
>
> Poniewaz tam potrzeba energii do napedu, przy takich ilosciach
> jakie wleza do poteznego akumulatora te odzyskane z hamowania to
> malo. Ale w typowym rowerze na pedaly energii trzeba tylko do
> oswitelenia, ew nawigacji, telefonu, gadzetow elektronicznych
> ktore pobieraja o kilka rzedow wielkosci mniej niz naped
> elektryka.
>
Ta, jasne - tylko do efektywnego hamowania musisz odbierać konkretną
energie w jednostce czasu. Czyli potrzebna jest MOC.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi