  • 21. Data: 2012-01-05 21:36:29
    Temat: Re: Protest Wrocławskich kierowców
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > W sumie racja, nie podałeś żadnych.
    W sumie to mnie nie dziwi że ich nie widzisz. Tęgie głowy nad tym pracują byś ich nie
    widział.
    EOT
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2012-01-05 22:03:51
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a inni by cen akcyz, podatkow nie podniesli?

    Ja tam fanem PiSu nie jestem, chcialem tylko niesmialo zauwazyc, ze na
    poczatku tych znienawidzonych rzadow paliwo bylo po ok. 4zl, pod koniec
    po ok. 3,8zl. Tylko wtedy bylo o kilkadziesiat tys mniej urzednikow,
    ktorzy niczego nie produkuja, a kosztuja sporo.
    Odrazu uprzedzam, ropa byla wtedy drozsza.
    Rekordzisci jak Bielecki czy Buzek konczyli kadencje z paliwami
    drozszymi o 100% niz jak zaczynali. Najlatwiej wydoic kierowcow, mozna
    dowolnie podniesc ceny paliw i slowa nie pisna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2012-01-05 22:27:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-05 22:03, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > drozszymi o 100% niz jak zaczynali. Najlatwiej wydoic kierowcow, mozna
    > dowolnie podniesc ceny paliw i slowa nie pisna.

    Ja tylko przypomnę, że PiS nie zakończył swojej kadencji w normalnym
    terminie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2012-01-05 22:32:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-05 21:36, Krzysztof 45 pisze:
    > W sumie to mnie nie dziwi że ich nie widzisz. Tęgie głowy nad tym
    > pracują byś ich nie widział.

    Tęgie głowy pracują, żeby kolega nie dostrzegł Twoich argumentów?

    Niezwykłe...

  • 25. Data: 2012-01-05 22:38:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > W sumie to mnie nie dziwi że ich nie widzisz. Tęgie głowy nad tym pracują byś ich
    nie widział.

    Nie widzę bo ich nie podałeś. Tobie się naprawdę wydaje, że jak na jeden
    dzień zablokujesz jedną stację benzynową to to kogokolwiek obejdzie po
    za jej pracownikami i pozostałymi klientami?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2012-01-05 22:41:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-05 22:32, Marcin N pisze:

    > Tęgie głowy pracują, żeby kolega nie dostrzegł Twoich argumentów?
    >
    > Niezwykłe...

    E tam - dość typowe :)

  • 27. Data: 2012-01-08 12:33:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 21:54:08 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >Przeciwko rosnącym cenom paliw.

    Ile razy jeszcze?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2012-01-08 12:34:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Jan 2012 10:41:52 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kawe maja dobra na Orlenie, i tyle.

    IMHO lepsza jest na BP :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-01-08 17:14:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 12:34:32 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Thu, 5 Jan 2012 10:41:52 +0100, "J.F."
    >
    > IMHO lepsza jest na BP :)

    Moze kiedys sprawdze, ale Orlen zainwestowal w dobre ekspresy :-)

    J.

  • 30. Data: 2012-01-09 13:37:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

> [...]
    > dzień zablokujesz jedną stację benzynową to to kogokolwiek obejdzie po
    > za jej pracownikami i pozostałymi klientami?
    Liczą się akcje. Jedna, druga, dziesiąta, w końcu będą przynosić efekty.
    Zarabiamy najgorzej w Unii. Jesteśmy w ogonie biedaków, a ceny paliwa (jego
    opodatkowanie) takie jak
    starej unii.
    http://u.42.pl/2HAl
    --