  • Data: 2012-01-05 22:03:51
    Temat: Re: Protest Wrocławskich kierowców
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > a inni by cen akcyz, podatkow nie podniesli?

    Ja tam fanem PiSu nie jestem, chcialem tylko niesmialo zauwazyc, ze na
    poczatku tych znienawidzonych rzadow paliwo bylo po ok. 4zl, pod koniec
    po ok. 3,8zl. Tylko wtedy bylo o kilkadziesiat tys mniej urzednikow,
    ktorzy niczego nie produkuja, a kosztuja sporo.
    Odrazu uprzedzam, ropa byla wtedy drozsza.
    Rekordzisci jak Bielecki czy Buzek konczyli kadencje z paliwami
    drozszymi o 100% niz jak zaczynali. Najlatwiej wydoic kierowcow, mozna
    dowolnie podniesc ceny paliw i slowa nie pisna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa