  • Data: 2009-01-12 07:27:57
    Temat: Re: [Protel99SE] Wypełnienie polygon na warstwie Internal
    Od: "Miro" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:gk89k3$ro5$3@news3.onet...

    > Na warstwie wewnetrznej (w domysle sygnalowej) czy na power plane?
    płytka 4L, wewnętrzne warstwy ustawione jako Power Plane

    > Jak na power plane - to widzisz go w negatywie, on jest caly pokryty
    > miedzia. Zeby porobic 'wyspy' mozesz uzyc split plane.
    ok, to przecież wiem. Split plane jest jakby odwrotnością Polygon - tylko
    dotyczą one innych warstw.
    Split używa się na warstwach zasilających (rysowanych w negatywie),
    natomiast polygon na wszystkich pozostałych.

    Tylko jak chcę narysować w Protel99 na warstwie PP wypełniony obszar (tj.
    brak miedzi) to pozostaje mi tylko składanie prostokątów.
    W DXP ten problem rozwiązano - jest Solid Region - tyle tylko, że w pracy
    używamy starego protela.