  • 11. Data: 2011-02-19 11:16:29
    Temat: Re: Proszę o podpowiedź motor R1(RN12)
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-19 06:50, romek pisze:
    > Prosiłem o poradę no i uzyskałem wielkie dzięki po prostu uparłem się
    > i szukałem z przodu stawiałem gdzieś przy czaszy:) i o to chodzi
    > jeszcze raz wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!! pasuje przy siedzonku:), ale
    > przy okazji dostało mi się od hamów itp. dlatego tak lubię internet,
    > dużo pouczania 0 konkretów. Pozdrawiam. Romek

    Moja profesor od j.polskiego mawiała myślenie ma kolosalną
    przyszłość.....ktoś kto nie myśli jest tylko nawozem historii

    jeśli szukasz tu tylko porad a nie przyjmujesz do nauki to znaczy że
    jesteś zwykłym "braczem", więc moja rada jest taka siedź sobie przed tym
    swoim komputerem zarabiaj swoje ciężkie pieniądze i zanoś je do serwisu
    oni bardzo chętnie je biorą od takich niereformowalnych jak ty.

    I jak ci się w knajpie nie podobają zasady to zmień lokal, tu nie ma
    kelnerów

    mimo to pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    450exc

  • 12. Data: 2011-02-19 14:39:36
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-18 21:03, Koczis pisze:
    > Witaj.
    >
    > Te gumy sa umieszczone pod siedzeniem kierowcy. Leza luzno na ramie po bokach.
    > Jak zdemontujesz siedzenie to zobaczysz takie "uszy" po bokach ramy na ktorych
    > powinny one lezec. Pasuja idealnie.

    Wlasnie to mialem napisac ale mnie uprzedziles - te gumy leza luzem pod
    siedzeniem przy bokach siedzenia na stelazu tyl. W RN19 jest tak samo :)
    Za to fajnie sie czyta podpowiedzi osob ktorzy R1ki znaja z obrazkow i
    gdybaja ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 13. Data: 2011-02-21 06:31:49
    Od: romek <r...@i...pl>

    ,,jeśli szukasz tu tylko porad a nie przyjmujesz do nauki to znaczy że
    jesteś zwykłym "braczem",''
    podaj mi konkrety jakiej to nauki nie przyjmuję? co odrzuciłem? że
    konkretnie nie mogłem znaleźć czegoś w internecie o to Ci chodzi?,
    czy dla ciebie to ujmą jest zapytanie się o poradę? widzę ,że jesteś
    samowystarczalny zajebisty gość, dla mnie bijesz tylko pianę nic nie
    wnosisz do dyskusji tylko żółć może weź sobie pojeździj na motorku to
    ci przejdzie.
    Pozdrawiam
    Romek