  • Data: 2011-02-21 06:31:49
    Temat: Re: Proszę o podpowiedź motor R1(RN12)
    Od: romek <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ,,jeśli szukasz tu tylko porad a nie przyjmujesz do nauki to znaczy że
    jesteś zwykłym "braczem",''
    podaj mi konkrety jakiej to nauki nie przyjmuję? co odrzuciłem? że
    konkretnie nie mogłem znaleźć czegoś w internecie o to Ci chodzi?,
    czy dla ciebie to ujmą jest zapytanie się o poradę? widzę ,że jesteś
    samowystarczalny zajebisty gość, dla mnie bijesz tylko pianę nic nie
    wnosisz do dyskusji tylko żółć może weź sobie pojeździj na motorku to
    ci przejdzie.
    Pozdrawiam
    Romek