  • Data: 2014-06-08 00:50:14
    Temat: Re: Prosty wzmacniacz do zasilacza ?
    Od: Zzennon <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-06 14:59:25 +0000, Jakub Rakus said:

    > A mógłbyś przybliżyć co będzie tym zasilane? Z tego co rozumiem chcesz
    > mieć te 10Vrms ale z zachowaniem regulacji częstotliwości?

    Tak, potrzebowałbym mieć 9V RMS przy 2A z zachowaniem możliwości
    ustawienia częstotliwości. Mogę się zadowolić trochę mniejszą
    obciążalnością (1,5A?) i węższym zakresem częstotliwości. W tej chwili
    głównie potrzebuję 50 i 60 Hz do zasilania urządzeń potrzebujących 60Hz
    (NTSC) i 50Hz (PAL) ale bardzo dobrze byłoby aby to było na tyle
    uniwersalne abym mógł eksperymentalnie ustawiać również inne
    częstotliwości z podanego zakresu.

    --
    SD!