  • Data: 2017-11-08 08:42:18
    Temat: Re: Prosty moduł GSM
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.11.2017 14:53, Marek wrote:

    > Może. Mam podobny moduł oparty na sim900A i zakłóca sobie linie rx/tx
    > uarta przeklamujac pojedyncze znaki w odebranych poleceniach (gdy nadaje
    > coś po gsm)', w efekcie nie rozumie polecenia i zwraca error. Transfer w
    > strone mcu też jest zaklocony, co bardzo uttudnia poprawną komunikację.

    Mówimy o zakłóceniach podczas prób, na płytce stykowej albo w układzie
    zmontowanym "na pająka", czy w urządzeniu na płytce stykowej?
    W swoim urządzeniu moduł planuje zamontować na stosunkowo niewielkiej
    płytce dwustronnej, gdzie prawie cała miedź od góry będzie stanowiła
    pole masy, znajdując się pomiędzy liniami sygnałowymi i modułem.

    Dodatkowo urządzenie zostanie najprawdopodobniej zamontowane w metalowej
    obudowie i tylko antena zostanie wyprowadzona na zewnątrz.

    Twój moduł też ma tak dziwnie poprowadzoną linię antenową? Myślisz, że
    to może być powodem problemów?