  • Data: 2013-01-25 23:15:55
    Temat: Re: Prostownik z Biedronki a akumulator rozładowany poniżej 5V
    Od: Marek <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie przyszło Ci do głowy, żeby po prostu jednak nie doprowadzać
    > akumulatora do takiego stanu?

    Mam klika aut, często wyjeżdżam, mam bardzo mało czasu i dużo spraw na
    głowie, więc nieużywane auta czasem zaniedbuję.

    > Myślisz, że ile takich rozładowań
    > jeszcze wytrzyma?

    Tego nie wiem, ale mam jeden w BMW z 2002r i wytrzymał przez 3 lata co
    najmniej 6 rozładowań do zera. Fakt, że teraz trochę słabiej trzyma, ale
    tragedii nie ma, nadal tydzień na mrozie w okolicach -5 stopni mu nie
    straszne. Jednak nowy nie jest ma 12 lat więc samo to już go tłumaczy. W
    Maździe 3 miałem akumulator rozładowany do zera (prawie rok stała),
    potem jeszcze dwa razy i wszystko było OK.

    Pozdrawiam
    Marek