    From: " " <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
    Date: Sun, 25 Jul 2010 19:01:32 +0000 (UTC)

    Jackare <...@s...de.uk.pl> napisał(a):

    > Jest koło mnie w tesco takie coś za 139 zł. Problem w tym że ja nie mam
    > problemów z rozruchem osobówki tyllko lublina - ciężarówki z dieslem 2,4 z
    > komorą wstępną którym trzeba SOOOLIDNIE zakręcić. Mój aku ma nominalnie 120
    > Ah i 1000 A prądu rozruchowego. Kiedy podłączam profesjonalny prostownik
    > rozruchowy tzw "matkę" o wydajności blisko 800 A to kable i żabki przypięte
    > do aku w aucie są gorące od prądu. Aku mam trochę padnięte i grzanie świec
    > kręcenie szybko go kończy. Jak tylko silnik zaskoczy i ma pełny układ
> [...]

    Ja miałem podobny problem, zima, auto na dworze aku słabo kręci, skończyło
    sie na tym że kupiłem nowy, ale ... starego nie oddałem bo w sumie on taki
    zły nie był, tylko nie lubiał mrozu bo wtedy szybko tracił pojemność,
    nałądowałem go i trzymam w ciepełku, ja nie mogłem zapalić w zimie na nowym
    (bo za długo stał i się rozładował) to podpinałem ten stary i zapalałem bez
    problemu. Tobie też tak radzę , stary sobie zostaw i w razie czego masz pomoc
    rozruchową w zimie tylko pamiętaj aby raz na miesiąc góra dwa go podładować.
    Janusz

    PS Kupić aku bez zwrotu można np na alledrogo :)