    From: kapec <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prostownik procesorowy w Lidlu
    Date: Sun, 16 Oct 2011 22:39:06 -0700 (PDT)

    > Sprawny głęboko rozładowany akumulator też nie zostanie wykryty przez
    > ładowarkę.

    Ladowarka Oxford Maximiser 3800 podnosi aku totalnie rolzadowane o ile
    napiecie w aku jest chociaz 0.3V. Tak jest przynajmniej w teorii,
    dlatego tez go zakupilem, bo mam w garazu pare roznych akumulatorow,
    ktorych uzywam do celow warsztatowych i czasem sie zdazy, ze ktorys mi
    zejdzie ponizej 7V, a to jak powszechnie wiadomo prog, ponizej ktorego
    normalna ladowarka nie wystartuje.
    Co do tego aku mojego co ma 7V. Ja wiem ze to smiec, tyle, ze chcialem
    sprawdzic to superhiperurzadzenie do ladowania. Zastanawia mnie,
    dlaczego nie napisze, ze aku wyjebac na zlom a meczy go 2 dni, skoro
    napiecie na aku pokazuje 7V i nie chce sie oprocz Maintain nic innego
    zaswiecic. Myslalem, ze moze trafiony, ale skoro potrafi tak aku
    meczyc przez pare dni nawet to go zostawie podpietym, niech meczy.