  • Data: 2012-01-27 19:36:17
    Temat: Re: Prostowanie lag - lubuskie
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Ja nie rozumiem o czym do mnie piszesz.

    Ten wkret:
    http://www.blinkenbyte.org/motorcycles/vfr750f/fork_
    springs_replacement/fork_bottom_bolts.jpg
    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2000-ya
    maha-yzf600rm-front-fork/o/m8987sch116348
    (poz.15)

    Gniazdo pod imbus sie wyrobilo. Myslalem, ze ten wkret jest aluminiowy, bo
    strasznie miekki - ale sprawdzilem. Jest magnetyczny, wiec stal. Ale nie
    zmienia to faktu, ze bardzo drobny gwint i nie wiem gdzie w okolicy (ZG,
    Krosno) szukac takich nietypowych imbusow.

    --
    pzdr:
    Ivam