    From: "Dummy" <d...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <op.vgof6dbq13q3bq@piotr-komputer> <i2vl09$om3$2@news.onet.pl>
    <i30kca$lr5$1@news.onet.pl> <i30o3n$vq8$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com> <i30q9b$5ko$1@news.onet.pl>
    <1tuawitsy8b33$.dlg@lepper.institute.com> <i30s74$a0u$1@news.onet.pl>
    <17kx2u80wt22w$.dlg@lepper.institute.com> <i30udl$f74$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4c547c89$0$17086$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re:Prosta komórka z BT - było: Przedłużacz USB a zasięg modemu USB
    Date: Sun, 1 Aug 2010 12:19:56 +0200

    Dalsze próby z łączeniem komputera z Internetem poprzez BT na komputerze
    i komórce coraz bardziej mnie przekonują do tej metody. W każdym razie
    w stosunku do prób gdzie połączenie komórki z komputerem odbywało się
    przy pomocy kabelka USB różnica jest ogromna.

    To prowadzi do potrzeby posiadania dodatkowej komórki tylko do Internetu,
    wyposażonej "tylko" w BT, bez simlocka.
    Z powyższych prób wynika, że bateria komórki przy połączeniu z Internetem
    bardzo szybko się rozładowuje. Biorąc pod uwagę korzystanie z takiej komórki
    również do łączenia z Internetem laptopa, dobrze by było gdyby taką komórkę
    można było ładować z USB laptopa.

    Jeśli ktoś zna model komórki, który spełniałby te warunki, to bardzo proszę
    o podpowiedź. Oczywiście będę też szukać coś takiego w Google.

    Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam