  • Data: 2011-11-12 11:20:51
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia - trochę inaczej
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j9h6gb$165$1@node2.news.atman.pl...
    > Do niczego mądrego to jednak nie służyło, bo biorąc pod uwagę prymitywizm
    > urządzenia i faktyczny brak zastosowań nie mogło służyć do niczego poza
    > zabawą często dorosłych ludzi.
    Masz jak najbardziej rację. Na C64 napisałem program, który pozwalał
    zarejestrować kilka sekund mowy (8bit,8ksps) i potem przedstawić jej rozkład
    widma w funkcji czasu (pseudo 3D wykres (pseudo bo nie wymagał okularów
    ;-) ), zrobiłem też filtr cyfrowy na CMOSach przestrajany z C64 - ogólnie
    dobrze się bawiłem.
    W tym samym czasie kolega na C64 albo C128 bawił się kryptologią (ale, że
    tajne/poufne to więcej nie wiem).
    P.G.