    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Date: Mon, 14 Nov 2011 10:27:59 +0100

    W dniu 2011-11-12 20:00, J.F. pisze:

    > Ale jak kogos nie bylo stac nawet na spectrum, to taki XT z twardzielem ..
    > szczyt marzen. Sciagnij sobie Norton Commander, Turbo Pascala - raczej 3
    > lub 4 niz pozniejsze, i sam sprawdz.
    > O - i tetrisa sobie sciagnij :-)

    I jeszcze XTree, a jeszcze lepiej XTree Gold, program narzędziowy,
    którego funkcjonalności trudno dzisiaj szukać wśród wszelkich programów
    nortonopodobnych. Bardzo mi tego dzisiaj brakuje. Całkiem sporo operacji
    wykonywanych przy jego pomocy prawie bez zastanowienia dzisiaj jest po
    prostu nie do zrobienia. A przede wszystkim prosty i czytelny interfejs,
    gdzie nie ma domyślnej operacji zmieniającej się wraz z kontekstem i
    niekoniecznie oczywistej.

    Pozdrawiam

    DD