eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[Prośba o pomoc] OBIEKTYW DO ZWROTU ?!?!? SIGMA 70-300 [zdjęcia] › Re: [Prośba o pomoc] SIGMA 70-300 [NOWE zdjęcia] - Zdjęcia II
    From: " Pavel" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Prośba o pomoc] SIGMA 70-300 [NOWE zdjęcia] - Zdjęcia II
    Date: Tue, 1 Dec 2009 21:41:46 +0000 (UTC)

    Witam ponownie!

    Dziś wykonałem nowe zdjęcia, zgodnie z sugestiami Pawła W. Wyniki znacznie
    lepsze, zadowalające, aczkolwiek super ostre zdjęcia nadal nie są, ale to
    chyba cecha tego obiektywu. Nie uwzględniłem wszystkich uwag, bo czytałem
    posty dziś już po wykonaniu zdjęć, a później zrobiło się ciemno.

    Najlepsze zdjęcie jak dziś uzyskałem z ręki (ale przy dość długim czasie):

    http://img189.imageshack.us/img189/7495/sigma36zreki
    .jpg

    Pozostałe zdjęcia (wszystkie ze statywu):

    http://img192.imageshack.us/img192/8327/sigma03.jpg

    http://img269.imageshack.us/img269/946/sigma01.jpg

    http://img4.imageshack.us/img4/126/sigma05.jpg

    http://img260.imageshack.us/img260/823/sigma09.jpg