  • 11. Data: 2009-02-10 07:36:11
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek" :
    > Dobre:)

    widze, ze kolega dobrze sie bawi :)
    to moze maly quiz -
    - kogo kolega by wolal:

    religijnego glupka, czy glupiego ateiste??

    PS
    jak to sie mówi ... "szczerze mówiac"
    jakos tak ... juz rece opadaja

    --
    pzdr.
    JR

  • 12. Data: 2009-02-10 07:51:23
    Temat: Re: Pro?ba o pomoc
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Kolega sie nie wypowie..
    Kolega poczyta.

  • 13. Data: 2009-02-10 14:28:32
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek" :
    > Kolega sie nie wypowie..
    > Kolega poczyta.

    nie wiem czy kolega mnie dobrze zrozumial???,
    wiec wyjasniam, ze zachecam kolege do wypowiedzi w tej kwestii,
    ale moze lepiej tylko na wlasnym komputerze,
    a potem moze kolega te odpowiedz sobie "poczytac"...
    ---

    jeszcze jedno -- zakladam jako pewnik, ze wiekszosc z nas wie,
    ze zbliza sie czas rozliczen z fiskusem i mozna bez problemu
    przekazac 1% podatku na rzecz tzw. organizacji pozytku publicznego...

    --
    pzdr.
    JR

  • 14. Data: 2009-02-10 17:16:04
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JR" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze jedno, chciałbym sprawdzić na ile sensowne są takie
    > ogłoszenia

    nie są sensowne, choć wydaje Ci się, że wpadłeś na bardzo dobry pomysł.

    e.

  • 15. Data: 2009-02-10 17:37:08
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "entroper":

    > nie są sensowne, choć wydaje Ci się, że wpadłeś na bardzo dobry pomysł.

    wiesz, w tej chwili za 3% Twojego podatku z 2008, jestem gotów przyznać
    Ci rację :) stoi?
    decyduj się szybko, bo stawka może jeszcze rosnąć

    --
    pzdr.
    JR

  • 16. Data: 2009-02-11 15:53:43
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > wiesz, w tej chwili za 3% Twojego podatku z 2008, jestem gotów przyznać
    > Ci rację :) stoi?
    > decyduj się szybko, bo stawka może jeszcze rosnąć

    To trzeba bylo od razu powiedziec, ze chodzi o wyciagniecie pieniedzy. I
    moze juz lepiej nie kontynuuj tego watku.

  • 17. Data: 2009-02-11 20:19:43
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "T.M.F." :

    > To trzeba bylo od razu powiedziec, ze chodzi o wyciagniecie pieniedzy. I
    > moze juz lepiej nie kontynuuj tego watku.

    od czasów Fenicjan dokonał się ogromny postęp cywilizacyjny
    zarówno w tym dobrym jak i powiedzmy trochę gorszym rozumieniu
    tego słowa;
    jeżeli chcesz dyskutować o naturze pieniądza, to proszę Cię
    abyś nie robił tego w tym wątku i może też nie na tej grupie-
    - ja tu tej dyskusji nie podejmę :)

    aby jednak trafić w Twój sposób rozumowania -- zapraszam
    Cię do konkretnej pomocy -- przykład pierwszy z brzegu:
    na odddziałach przeszczepowych szpiku pacjenci leżą w izolatkach,
    w odosobnieniu przez okres najczęściej 1 .. 1.5 miesiąca;
    myślę, że rozumiesz czym dla takiego człowieka jest możliwość
    nieskrępowanego kontaktu z najbliższymi, i aby zbliżyć się do
    tematyki grupy -- np. kontaktu audiowizualnego na czasami
    duże odległości;
    przy przeszczepach allogenicznych śmiertelność może dochodzić
    nawet do 30%; na pewno potrafisz sobie wyobrazić co mogą
    na takim oddziale przeżywać pacjenci i ich oddalone rodziny?

    a wystarczy np. postawić na odddziale Hotspot-a podłączonego
    do lokalnej sieci i załatwić tym dużą część tego problemu;
    wielu pacjentów posiada już w tej chwili swoje, wydenzyfekowane
    notebooki wraz z kamerkami;

    realia są jednak najczęściej takie, że w polskiej służbie zdrowia
    w takim szpitalu może siedzieć jeden, czasami dochodzący informatyk,
    może też być urobiony po pachy, albo mieć umiejętności
    korespondujące z pensją którą odbiera, a kadra lekarzy i decydenci ...
    ... mogę też całkowicie ich zrozumieć, taki hot-spot to nie
    towar pierwszej potrzeby w polskim szpitalu;

    może potrafisz zrobić taką instalację charytatywnie,
    może dla Ciebie jest to np. 30 minut pracy?
    to taki konkretny przykład, z pewnością może ich być więcej ...

    chyba, że dla Ciebie prostsze będzie "wyręczenie" się ustawą
    o organizacjach pożytku publicznego -- nie urobisz się tak,
    a pieniądze, które i tak zabrałby fiskus pójdą na powiedzmy
    zbożny cel, co niewątpliwie niektórym może poprawić
    samopoczucie ...

    --
    pzdr.
    JR

  • 18. Data: 2009-02-11 21:45:38
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    tak teraz widzę, że nie wszyscy mogą rozumieć skąd się wzięło akurat te 3%
    :-)))
    więc informuję tyle mógł wynosić powiedzmy realny efekt moich ogłoszeń w
    kilku
    miejscach usenetu w momencie pisania powyższego postu,
    a przynajmniej tak to wyglądało w zakresie komunikacji zwrotnej
    i potencjalnych deklaracji ...
    nie będę tego oceniał i silił się na jakąś analizę -
    - to nie jedyna forma działań którą podjąłem

    --
    pzdr.
    JR

  • 19. Data: 2009-02-13 08:07:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    JR <j...@w...pl> wrote:

    > to moze maly quiz -
    > - kogo kolega by wolal:
    >
    > religijnego glupka, czy glupiego ateiste??

    Elektronika. Kompetentnego w wiedzy z zakresu tematyki grupy. Jego
    przekonania religijne ani inne mnie nie interesują, interesują mnie
    zagadnienia związane z elektroniką, jak będę chciał poczytać o religii
    to otworzę pl.soc.religia, tak?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 20. Data: 2009-02-13 13:37:04
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" :

> [...]
    > przekonania religijne ani inne mnie nie interesują, interesują mnie
    > zagadnienia związane z elektroniką, jak będę chciał poczytać o religii

    masz całkowitą rację :)))

    choć czasami warto mieć możliwość widzenia rzeczy w szerszym kontekście,
    co pozwala np. zrozumieć element ironii w odpowiedzi do _konkretnego_
    interlokutora ...
    czyli wchodząc już w łopatologię -- chciałem jeszcze raz powiedzieć,
    że się z Tobą zgadzam i podobne stanowisko starałem się przekazać
    też koledze Jackowi, mimo że użyłem do tego zgoła odmiennych środków...

    --
    pzdr.
    JR