  • Data: 2009-02-10 14:28:32
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: "JR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacek" :
    > Kolega sie nie wypowie..
    > Kolega poczyta.

    nie wiem czy kolega mnie dobrze zrozumial???,
    wiec wyjasniam, ze zachecam kolege do wypowiedzi w tej kwestii,
    ale moze lepiej tylko na wlasnym komputerze,
    a potem moze kolega te odpowiedz sobie "poczytac"...
    ---

    jeszcze jedno -- zakladam jako pewnik, ze wiekszosc z nas wie,
    ze zbliza sie czas rozliczen z fiskusem i mozna bez problemu
    przekazac 1% podatku na rzecz tzw. organizacji pozytku publicznego...

    --
    pzdr.
    JR