  • 1. Data: 2013-09-02 09:30:57
    Temat: Prośba o ocenę zestawu PC
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Kolega poprosił mnie o złożenie komputera w cenie 2,4k zł. Tyle wynosi
    jego max, który chce na to przeznaczyć. Przygotowałem taki zestaw ze
    strony Proline: http://tinyurl.com/nzecc63

    Prośba z mojej strony, dotyczy oceny tego zestawu i ewentualne sugestie
    dotyczące wyboru komponentów - wliczając wskazanie lepszych zamienników
    (determinująca jest cena końcowa, która wynosić ma niezmiennie 2,4k zł). :)

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2013-09-02 10:05:19
    Temat: Re: Prośba o ocenę zestawu PC
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-02 09:30, OMSON pisze:
> [...]
    > (determinująca jest cena końcowa, która wynosić ma niezmiennie 2,4k zł). :)

    A może by tak "do czego to ma służyć"?
    Bo tak to "najlepszy samochód do 100tyś" a potem się okaże, że miał
    służyć do rozwożenia węgla...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-09-02 10:24:10
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    BartekK pisze:

    > A może by tak "do czego to ma służyć"?
    > Bo tak to "najlepszy samochód do 100tyś" a potem się okaże, że miał
    > służyć do rozwożenia węgla...

    Muzyka (praca w DAW), filmy, internet, gry. Tego typu rzeczy.

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2013-09-02 10:27:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisa?(a):

    [...]

    Przedstawiony zestaw nie spełnia kryteriów bo jest o 34 zł za drogi ;)

    j.

    ps. zasilacz jest do d...

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2013-09-02 10:42:15
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    januszek pisze:

    > Przedstawiony zestaw nie spełnia kryteriów bo jest o 34 zł za drogi ;)

    Fixed ;)

    http://tinyurl.com/obr7a27

    > ps. zasilacz jest do d...

    Który polecasz w zamian z oferty Proline? :)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2013-09-02 11:07:30
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Mon, 02 Sep 2013 10:24:10 +0200, OMSON napisał(a):

    > Muzyka (praca w DAW), filmy, internet, gry. Tego typu rzeczy.

    tu masz cos, ale z pominieciem daw (ktore imho, w tym zestawie wyrazow
    jakie zaserwowales, jest kluczowe):
    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komput
    er_kupic_zestawy_komputerowe_na_wrzesien_2013

    --
    jg

  • 7. Data: 2013-09-02 12:32:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisa?(a):

    > Który polecasz w zamian z oferty Proline? :)

    IMHO z tanich to: jakiegoś Chiefteca lub Corsaira. Z lepszych: Be Quiet
    lub Antec. Najlepsze to: Seasonic :)

    ps. dodaj: Plan Rozszerzonej Gwarancji WD Care Extended za 15 zl ;P

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2013-09-02 14:51:33
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    januszek pisze:

    > ps. dodaj: Plan Rozszerzonej Gwarancji WD Care Extended za 15 zl ;P

    Ok - racja :)

    Pzdr, OMSON

  • 9. Data: 2013-09-02 17:08:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "OMSON" napisał w wiadomości grup
    > Fixed ;)
    >
    > http://tinyurl.com/obr7a27

    Jak dla mnie to:
    Kiepski procesor,
    zraziłem się do gigabyte, brak USB 3.0 do obudowy
    pamięci brałbym GoodRam,
    grafa - ok,
    hdd - lepiej WD black
    obudowa - nie ma USB 3.0,
    zasilacz - słaby,
    napęd - potrzebny?

    To tak powierzchownie. :P

  • 10. Data: 2013-09-02 21:22:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "OMSON" napisał w wiadomości grup

    > hdd - lepiej WD black

    no ale w grudniu padly ci dwa takie