  • 1. Data: 2011-08-18 11:34:43
    Temat: Prosba o ocene: ford focus
    Od: marcin <m...@g...com>

    Witam.
    Mam prosbe o ocene auta:
    http://otomoto.pl/ford-focus-C19313925.html

    Sprzedajacy (posrednik) twierdzi ze wzial tego forda w rozliczeniu za
    inne auto.
    Podobno wszystko jest jak nowe, serwisowany, bezwypadkowy, kupiony w
    leasing aby uciec z kosztow (juz splacony)

    Na poczatku moje watpliwosci to:
    nieoryginalny dywanik kierowcy (przy tak niskim przebiegu sie nie
    zuzywaja chyba)
    nierowne ustawienie wycieraczek
    brudny silnik (w moim poprzednim 11 aucie plastiki byly czystsze)

    Jeszcze tego forda nie ogladalem, mieszkam w odleglosci 200km i nie
    chce jechac bez potrzeby.
    Czy cena podana jest adekwatna do rocznika, wyposazenia, stanu?

    Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.
    Marcin

  • 2. Data: 2011-08-18 12:26:17
    Temat: Re: Prosba o ocene: ford focus
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 10:34, marcin wrote:
> [...]
    > leasing aby uciec z kosztow (juz splacony)
    >
    > Na poczatku moje watpliwosci to:
    > nieoryginalny dywanik kierowcy (przy tak niskim przebiegu sie nie

    Może w psią kupę wdepnął? Zresztą od razu widać, że to dywanik
    tuningowy, dodaje 20KM i +5 do lansu.

    > nierowne ustawienie wycieraczek

    Może w zeszłe święta ktoś ukradł i wygiął pałąk przy okazji..

    > brudny silnik (w moim poprzednim 11 aucie plastiki byly czystsze)

    LOL, to że w polsce 11-latki mają 100k przebiegu i silnik jak z fabryki
    to już wiemy, ale tak wygląda normalnie użytkowany i nie myty silnik po
    kilku latach. Bardziej martwiłbym się, gdyby świecił nowością..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-08-18 12:59:55
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Sie, 11:34, marcin <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > zuzywaja chyba)
    > nierowne ustawienie wycieraczek
    > brudny silnik (w moim poprzednim 11 aucie plastiki byly czystsze)

    Twoje wątpliwości nic nie wnoszą, nic sensownego po tym wywnioskować
    nie można.
    Jeśli cena Ci pasuje jechać obejrzeć - obowiązkowo (w Twoim przypadku)
    sprawdzić auto w ASO i kupić.... lub nie.

    > Czy cena podana jest adekwatna do rocznika, wyposazenia, stanu?

    Jak wyżej, cena jest zawsze adekwatna jeśli znajdzie się kupujący
    który ją zapłaci...

  • 4. Data: 2011-08-18 13:18:27
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 18.08.2011 11:34, marcin pisze:
    > http://otomoto.pl/ford-focus-C19313925.html
    > Jeszcze tego forda nie ogladalem, mieszkam w odleglosci 200km i nie
    > chce jechac bez potrzeby.

    Jak napiszesz gdzie w Warszawie stoi i poprosisz to istnieje szansa, że
    ktoś z Grupowiczów przejeżdżając skusi się i zajrzy.

    S.

  • 5. Data: 2011-08-18 13:59:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 02:34:43 -0700 (PDT), marcin napisał(a):

    > http://otomoto.pl/ford-focus-C19313925.html

    > Na poczatku moje watpliwosci to:
    > nieoryginalny dywanik kierowcy (przy tak niskim przebiegu sie nie
    > zuzywaja chyba)

    Ford fabrycznie chyba nie daje żadnych dywaników. Ja już w drugim Focusie
    mam dywaniki od dealera.

    > nierowne ustawienie wycieraczek
    > brudny silnik (w moim poprzednim 11 aucie plastiki byly czystsze)

    To chyba normalne. Kołpaki są z Tesco.

    > Czy cena podana jest adekwatna do rocznika, wyposazenia, stanu?

    Tego nie wiem. Wyposażenie wygląda jak typowy flotowy Silver-X. Ma fajny
    silnik - ja mam 1.6 TDCI 90 koników i czasem te kilka więcej by się
    przydało.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2011-08-18 14:46:20
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 11:34, marcin pisze:
> [...]
    > Podobno wszystko jest jak nowe, serwisowany, bezwypadkowy, kupiony w
    > leasing aby uciec z kosztow (juz splacony)

    "Podobno" to słowo klucz.

    > Na poczatku moje watpliwosci to:
    > nieoryginalny dywanik kierowcy (przy tak niskim przebiegu sie nie
    > zuzywaja chyba)
    Dywaniki są niezdzieralne, w moim 4 latku jak dobrze je umyję to udają
    nówki. Pozostałe dywaniki są "normalne" więc z tym jednym coś się mogło
    stać. Może urwał zaczepy mocujące i mu się ślizgał, może jakaś pani
    szpilką przebiła. Mało istotne. Jak dla mnie to raczej stan pedałów jest
    zastanawiający, tzn. albo takie ufajdane albo takie wytarte. W każdym
    razie jeśli dywanik miałby świadczyć o postaci poprzedniego właściciela,
    to ... run Forest, run!
    > nierowne ustawienie wycieraczek
    Nieistotne.
    > brudny silnik (w moim poprzednim 11 aucie plastiki byly czystsze)
    Tak jak koledzy napisali - ma prawo być brudny. Ford ma kiepsko
    rozwiązaną osłonę od dołu, pełno syfu leci.

    > Jeszcze tego forda nie ogladalem, mieszkam w odleglosci 200km i nie
    > chce jechac bez potrzeby.
    > Czy cena podana jest adekwatna do rocznika, wyposazenia, stanu?

    No i tu clue - stan. W opisie jest "pojazd absolutnie idealny - jak z
    salonu.Środek jak nowy, nie było palone." i to jak dla mnie go
    dyskwalifikuje. Ktoś się nie pofatygował żeby choćby plastiki umyć (a
    niestety w Foce plastiki są kiepskie, b. łatwo się rysują i brudzą). To
    samo z tapicerką siedzeń. Jakby mi taki "w salonie" zaproponowali to bym
    śmiechem zabił. A wystarczyło zwyczajnie go umyć. Zdjęcia niewiele
    pokazują, ale szczerze mówiąc to to auto jakieś "smutne" jest. Jak na
    roczne auto to dziwne. Ktoś zostawia w rozliczeniu roczny samochód,
    diesel ma 26k km przebiegu po półtora roku. Mowa o jakimś leasingu - kto
    bierze leasing na rok? Poprzedni właściciel widać ostro kombinował i
    raczej niekoniecznie o to auto dbał. Ja bym odpuścił, zwłaszcza że to
    diesel, a zapuszczone diesle to drogie diesle.

    Jakbyś się jednak decydował to koniecznie ASO. Zwłaszcza że auto
    teoretycznie na gwarancji, chyba że w ramach olewactwa ktoś nie zrobił
    rocznego przeglądu i gwarancję diabli wzięli.
    --
    MZ

  • 7. Data: 2011-08-18 17:59:34
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > chce jechac bez potrzeby.
    > Czy cena podana jest adekwatna do rocznika, wyposazenia, stanu?

    Zapytaj czy jest na gwarancji. Jesli tak to chyba wtopy bardzo nie moze byc.
    Pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2011-08-18 18:13:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-18 17:59, adam pisze:

    > Zapytaj czy jest na gwarancji. Jesli tak to chyba wtopy bardzo nie moze
    > byc.

    Lepiej niech pojedzie potwierdzić tę gwarancję w ASO. Tak będzie
    bezpieczniej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-08-19 00:31:57
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-08-18 11:34, marcin pisze:
    > Podobno wszystko jest jak nowe, serwisowany, bezwypadkowy, kupiony w
    > leasing aby uciec z kosztow (juz splacony)

    Auto jest z 2010, więc leasing musiałby trwać ~12 miesięcy, sęk w tym że
    w PL coś takiego jak roczny leasing nie istnieje (przepisy podatkowe).

    Radzę _dokładnie_ przestudiować historię samochodu i zweryfikować słowa
    sprzedającego.

    BTW IMHO tapicerka w tych focusach (II) jest po prostu obrzydliwa, w
    Ghia jest lepiej, ale tam dla odmiany króluje "plastikowe drewno".

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)