  • Data: 2009-04-14 21:03:48
    Temat: Re: Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Plissken wydusił z siebie te słowy:

    (...)

    Z mojej strony moge Ci powiedzieć, ze to solidna firma. Nie mają najlepszych
    cen na swiecie - ale kupując u nich, jesli mówią, ze bezwypadkowy i jesli
    mówią, ze nie kręcony licznik - to tak wlasnie jest.
    Papiery dają jakie trzeba, motorki są w stanie takim - w jakim są
    przedstawione przez obsługe.
    Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa
    współpracującego z Adammotocykle.

    Goldasa nie widzialem, ale sprzeający jest solidny.

    ps. i chętnie bierze zakupione u niego motocykle w rozliczeniu, jesli
    przychodzi czas na zmiane.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI