  • 1. Data: 2010-01-11 16:32:37
    Temat: Prosba o kody authinfo
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Witam,
    Chce przeniesc domeny do innego rejestratora, wiec poprosilem obecnego
    rejestratora o kody authinfo domen.
    Ten mi odpisal, ze mam wypelnic papierek, dolaczyc kopie dowodu osobistego i
    wyslac zwykla poczta.
    Czy to standardowa procedura? Czy naprawde nie mozna takich spraw zalatwiac
    elektronicznie bez biegania jak pies na poczte?

    lamer

  • 2. Data: 2010-01-11 18:44:26
    Temat: Re: Prosba o kody authinfo
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-01-11 17:32, lamer wrote:
> [...]
    > Czy to standardowa procedura? Czy naprawde nie mozna takich spraw
    > zalatwiac elektronicznie bez biegania jak pies na poczte?

    Witamy w świecie "profesjonalizmu" home.pl ;)

  • 3. Data: 2010-01-11 20:13:02
    Od: Bartosz Derleta <n...@d...invalid>

    W dniu 2010-01-11 17:32, lamer pisze:
> [...]
    > Czy to standardowa procedura? Czy naprawde nie mozna takich spraw
    > zalatwiac elektronicznie bez biegania jak pies na poczte?

    Jeśli chodzi o home.pl, to u nich miałem to samo. :)
    Faks wystarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta

  • 4. Data: 2010-01-11 20:31:07
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-01-11 21:13, Bartosz Derleta wrote:
    > Jeśli chodzi o home.pl, to u nich miałem to samo. :)
    > Faks wystarczy.

    Teraz już nawet jakiś formularz udostępniają, ale i tak jak nie masz
    skanera to se możesz... No chyba że komórką sfotografujesz dowód ;)

  • 5. Data: 2010-01-12 19:06:36
    Od: Bartosz Derleta <n...@d...invalid>

    W dniu 2010-01-11 21:31, Paweł Piskorz pisze:

    > Teraz już nawet jakiś formularz udostępniają, ale i tak jak nie masz
    > skanera to se możesz... No chyba że komórką sfotografujesz dowód ;)

    Ale skaner chyba nie jest już dzisiaj żadnym luksusem :) Ja akurat
    jeszcze zgłaszałem zgodnie z taką formą z PDF-a, którą trzeba było
    wypełnić ręcznie, nie wiem nawet jak jest teraz.

    A to tylko oni tak mają, że chcą potwierdzeń tożsamości?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta

  • 6. Data: 2010-01-13 11:33:58
    Od: asdf <a...@i...com>

    W dniu 2010-01-12 20:06, Bartosz Derleta pisze:
    > A to tylko oni tak mają, że chcą potwierdzeń tożsamości?

    Pewnie: tak na wszelki wypadek, bo chcą utrudnić uciekanie domen do
    innych rejestratorów, bo im się nudzi

  • 7. Data: 2010-01-16 11:24:01
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    lamer pisze:
> [...]
    > Czy to standardowa procedura? Czy naprawde nie mozna takich spraw
    > zalatwiac elektronicznie bez biegania jak pies na poczte?

    ciesz się, że nie masz np. 50 domen do wyniesienia z nazwa.pl -
    oczywiście każda na innego klienta. Wtedy kody auth-info przyjdą listem
    poleconym na adres twoich klientów (bo oczywiście korespondencyjnego nie
    można podać). Czyli najpierw przygotowujesz wnioski - jedziesz do
    klientów po podpisy, wysyłasz, potem nazwa odsyła na ich adresy siedzib
    kody i znowu robisz rundkę, żeby te kod zebrać. Bo home.pl to
    przynajmniej maile te kody wysyła ... a nazwa.pl poleconym ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 8. Data: 2010-01-16 13:47:20
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysyłasz, potem nazwa odsyła na ich adresy siedzib kody i znowu robisz
    > rundkę, żeby te kod zebrać. Bo home.pl to przynajmniej maile te kody

    No to niezle.
    W sumie to okazalo sie, ze moge im skany na adres e-mail wyslac.
    Teraz czekam na kody. Niby do 7 dni wydaja.

    lamer