-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prośba o interpretację wskazań komputera
Date: Wed, 5 Oct 2011 19:26:44 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <j6i40n$rrs$1@news.onet.pl>
References: <j6hull$4tt$1@news.onet.pl> <4e8c8c7d$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.195.167.165
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1317835607 28540 213.195.167.165 (5 Oct 2011 17:26:47 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2011 17:26:47 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404448
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2011-10-05 17:55, jarek d. pisze:
>> Pacjent: Punto II 1,2 8V 2000r
>>
>> P0105 | Czujnik ciśn. w rurze dolotowej | Zwarcie do plusa
>> U1601 | CAN-komunikacja | Zwarcie plusa/masy lub przerwa
>> P0120 | Czujnik położenia przepustnicy | Przerwa/zwarcie do plusa
>>
>> Mechanik mówi wymianie o przepustnicy.
>> Ale jakoś tak bez przekonania.
>> Jutro ma dać znać ile będzie kosztowało.
>>
>> Moje pytanie do grupowiczów: co jest do zrobienia i ile mniej -
>> więcej moze to kosztować.
>> Nie wiem, czy ważne: lokalizacja Wrocław.
>
> Czy to są błędy z jakiegoś konkretnego problemu, czy po prostu
> nałapane przez komputer być może latami?
>
> Bo po podłączeniu do komputera błędy należy skasować, przejechać się
> tak żeby zreprodukować problem, i odczytać ponownie.
>
> Jeżeli wyskakuje Ci regularnie błędy z komunikacją po CAN, to problemu
> szukaj przede wszystkim tam, bo w tych warunkach reszta błędów może
> być wynikiem błędów komunikacji.
Nie miałem wcześniej żadnych kłopotów z silnikiem.
Problem pojawił się niedawna. Objawy:
losowo:
- przy zapalaniu odpala dopiero za drugim razem
- po zapaleniu, będąc na wolnych obrotach - po chwili gaśnie
- przy ruszaniu, na pierwszym biegu, muli powoli kręci ale nie reaguje
na wciskanie pedału gazu
- po wrzuceniu na dwójkę muli, choć mniej niż na jedynce
lub zapala od pyknięcia i śmiga jak gdyby nigdy nic :)
Za radą mechanika, który akurat robił mi zawieszenie, kazałem
mu wymienić świece i kable WN, bo były jeszcze fabryczne. Ale nic to nie
zmieniło. Więc ten się poddał i poradził wizytę u elektromechanika, co
też zrobiłem i stąd ta diagnoza z komputera.
Aha - mechanik od zawieszenia też sugerował, że coś z przepustnicą.
jarek d.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 19:28 jarek d.
- 05.10.11 19:52 Rafał Grzelak
- 05.10.11 19:59 jarek d.
- 06.10.11 19:50 Tomasz Pyra
- 07.10.11 17:35 jarek d.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=