eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klientaRe: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi
    w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Date: Tue, 26 May 2009 16:20:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <gvgtri$c9t$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <gvgn2c$idl$1@news.interia.pl>
    <p...@r...org> <gvgqqd$mpv$1@news.interia.pl>
    <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: dph177.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1243347634 12605 83.24.141.177 (26 May 2009 14:20:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 May 2009 14:20:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971741
    [ ukryj nagłówki ]

    Olgierd pisze:
    > Dnia Tue, 26 May 2009 15:45:57 +0200, MarekM napisał(a):
    >
    >>> Tak to tylko w postępowaniu sądowym. W zwykłym życiu stosuje się art.
    >>> 61 par. 1 kc.
    >> Nie w tym przypadku. Uznanie bądź nie reklamacji to nie "oświadczenie
    >> woli", a działanie w ramach prawa telekomunikacyjnego, które reguluje
    >> czas, w jakim faktycznie ma nastąpić rozpatrzenie reklamacji (a nie
    >> termin, w jakim operator ma Ci o tym oświadczyć).
    >
    > A czym zatem jest "rozpatrzenie" reklamacji? A jeśli sobie "rozpatrzy"
    > ale nic nie wyśle?
    > Rozpatrzenie reklamacji to nic innego jak złożenie oświadczenia woli o
    > rozstrzygnięciu konkretnej sprawy będącej przedmiotem reklamacji.


    Olgierd, już tu była dyskusja na temat przy okazji niezgodności z
    umową. Też był taki jeden, co twierdził, że jak sprzedawca ma
    ustosunkować się do reklamacji, to znaczy że w tym czasie ma przyjść
    list polecony z odpowiedzą do klienta. Na szczęście ktoś podał linka do
    biuletynu, gdzie był podany odmienny wyrok sądu.

    Jeśli rozpatrzy, a nie wyśle, to znaczy że rozpatrzył pozytywnie.
    Rozpatrzone negatywnie ma wysyłać listem poleconym. Nie wysłał? Nie
    udowodni, że rozpatrzył w terminie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: