    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Prośba do ludzi dobrej woli
    Date: Sun, 17 Jan 2010 14:07:34 +0100

    Sun, 17 Jan 2010 12:05:27 +0100, WebMAYSTER napisał(a):

    > Kochani! Zatrudniłem się w firmie handlującej częściami samochodowymi mając
    > prowadzić aukcje internetowe. Po trzech dniach koleś poinformował mnie, że
    > to by było na tyle z jego strony i że świetnie się spisałem, ale ie jest
    > zainteresowany. Za trzy dni pracy dostałem 60 zł. Za spędzony nad
    > przygotowaniem lay`a (w trzech wersjach) i adaptacją dotychczasowego
    > szablonu na HTML ani grosza.

    No ale zaraz... pracowałeś, otrzymałeś wynagrodzenie.
    Zakładam, że wcześniej spisaliście razem warunki współpracy, jeśli nie to
    masz nauczkę żeby to następnym razem zrobić.

    > Jeśli możecie wejdźcie na jego aukcje, kupcię (jeśli możecie sobie na to
    > pozwolić) chociażby śrubkę i w imię freelancerskiej solidarności wystawcie
    > mu negatywnego kommenta. Wiem, że bardzo zależy mu na supersprzedawcy, a to
    > zwykły cwaniaczek, który nie wiele ma wspólnego z marką MITSUBISHI, a
    > jedynie jest złomiarzem, który rozbiera stare samochody i opycha części do
    > nich jako nowe różnym naiwniakom (takim jak ja) na allegro.

    No oczywiście, w imię solidarności sam zarobię negatyw, do tego jak się
    chłop postara to i jakieś ostrzeżenie od adminów zgarnę (i słusznie!).
    Ale problem kończy się zanim się zaczął, bo w akcie desperacji nie
    napisałeś kogo w ogóle mielibyśmy sabotażować ;]

    > __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
    database 4778 (20100116) __________

    Skonfiguruj antywirus, żeby Ci nie doklejał takich śmieci.

    A podsumowując problem - jeśli umówiłeś się z gościem na jakieś zasady
    współpracy i on tych zasad nie dotrzymał to, o ile jest to warte Twojego
    czasu, załóż sprawę w sądzie.
    Jeśli zaś umowy konkretnej nie było, to potraktuj to jako naukę życiową. 3
    dni pracy to nie jest tragedia, a nauka na przyszłość bezcenna.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net