  • 11. Data: 2017-01-20 15:52:16
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:45:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Urban legend.
    > Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed
    > nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia.
    > Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w Kończy mi się jeden
    abonament u nich to zadzwoniłem co dalej proponują
    59,95zł na 24 miesiące nolimit na komórki, stacjonarne, sms/mms + 10GB neta + 248zł
    za telefon Lenovo P2 lub 49zł za Huawei P( lite
    Biorąc pod uwagę ze Lenowvo P@ to w Euro RTV kosztuje 1599zł to w tmobile wychodzi
    (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie
    Huawei P9 Lite 1486zł na dwa lata

  • 12. Data: 2017-01-20 15:54:26
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 13. Data: 2017-01-20 16:09:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:52, Kris pisze:

> [...]
    (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie

    Na stronie w abonamencie za 59.95zł, w którym nie ma smsów i mmsów ten
    Lenovo kosztuje 639zł. Tak więc oferta kiepska.

    Co do oferty przedłużeniowej, to się nie wypowiem, bo jej nie widzę -
    masz może jakiś link do regulaminu promocji?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-01-20 16:31:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 16:10:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    >
    > Co do oferty przedłużeniowej, to się nie wypowiem, bo jej nie widzę -
    > masz może jakiś link do regulaminu promocji?

    Jeśli dobrze zrozumiałem gościa z infolinii to za rezygnacje z wypowiedzenia
    proponował 10zł/mc upustu na abonamencie i 200zł na telefonie
    Cennik znalazłem tu bo nie chiał mi przesłać:
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_006_0013496.pdf

    I to by się zgadzało
    "T1 10GB/ T2 5GB": abo 69,95zł-10zł= 59,95zl.
    Lenovo P2 489zł-200zł=289zł
    P9 lite 249zł-200zł= 49zł

  • 15. Data: 2017-01-20 18:18:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:16, J.F. pisze:

    >Czemu tylko Play?

    No fakt ... myslisz, ze ludzie masowo odkryli i stosowali takie
    podejscie ?

    >Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje
    >ciała, ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie
    >cwelona na ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

    Mozliwe, ale co to za klienci, co ani grosza nie placa :-)
    Tylko koszt na przydzial numerow :-)

    Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-01-20 19:44:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.01.2017 o 15:52, Kris pisze:

> [...]
    (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie

    PRzy pewnych telefonach ORAZ idealnym trafieniu z ofertą - jasne. ale
    jak byś chciał odpowiednio szybki, ale dowolnej firmy telefon, oraz
    jakiś kombinowany abonament - już nie zadziała. ja dzieki promocjom
    wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony
    net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani
    złotówki na mojego operatora. Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy
    od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.
    ToMasz

  • 17. Data: 2017-01-20 19:54:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 18:18, J.F. pisze:

    > No fakt ... myslisz, ze ludzie masowo odkryli i stosowali takie podejscie ?

    Nie mam pojęcia, nie mam dojścia do takich danych.

    > Mozliwe, ale co to za klienci, co ani grosza nie placa :-)
    > Tylko koszt na przydzial numerow :-)

    No ale nie o tym dyskusja, co?

    > Tak czy inaczej ... oj, bedzie sie w statystykach dzialo :-)

    Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-01-20 19:59:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie mam pojęcia, nie mam dojścia do takich danych.

    Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

    >No ale nie o tym dyskusja, co?

    Na ostatnim miejscu klientow, za to na pierwszym przychodu od klienta
    :-)

    >Ach, już kupiłem poopcorn i orzeszki :)

    No ba, bedzie na co popatrzec, jak sie zaczna w reklamach chwalic :-)

    P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej
    podstawie ten nr 1 ?

    J.

  • 19. Data: 2017-01-20 20:00:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 19:44:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    . ja dzieki promocjom
    > wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony
    > net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani
    > złotówki na mojego operatora.

    Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.

    >Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy
    > od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.

    A jest szybszy?

  • 20. Data: 2017-01-20 20:17:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:

    > Chocby kwestia czy sam na to wpadles, czy gdzies przeczytales.

    Czytam telepolis.pl

    > P.S. Orange sie chwali "siec nr 1 w Polsce" ... ktos wie na jakiej
    > podstawie ten nr 1 ?

    Chyba właśnie na podstawie liczby klientów.

    --
    Liwiusz