  • 1. Data: 2017-01-20 11:39:00
    Temat: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Czy oni
    wszystkich jak idzie czy tylko mnie zrobili w bambuko? Sytuacja
    wyglądała tak że przed aktywowaniem bonusa (100GB+ roczna ważność konta)
    miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed
    końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca
    promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan
    konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były
    środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem
    promocji w ogóle nie ruszane..

  • 2. Data: 2017-01-20 12:59:10
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 11:38:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były
    > środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem

    Na tym promocje polegają:)
    Mogli równie dobrze dać 1mln GB czy jak Orange bodajże dawał 1000zł do wykorzystania.
    Mógł dać i 15tys skoro fizycznie nie było mzliwości teego wykorzystać. A w reklamach
    fajnie wygląda;)
    Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje" przenosząc
    numery, zmieniając konta itp itd;)

  • 3. Data: 2017-01-20 13:01:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 12:59, Kris pisze:

> [...]
    > Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje"
    przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

    Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w
    domu internet za około 5zł miesięcznie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-01-20 13:25:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Ciągle mnie dziwi ze ludziska dają sie wmanewrować w tego typu "promocje"
    przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

    Niekoniecznie, np. w takim Orange korzystałem z kilku promocji i zawsze
    zasoby promocyjne były wykorzystywane w pierwszej kolejności. Także w
    tej sprawie nie jestem pewny czy nie nastąpił jakiś błąd.. Napisałem już
    do nich wiadomość z zapytaniem o co chodzi z tymi znikającymi z konta
    środkami, ciekawe co odpowiedzą.

  • 5. Data: 2017-01-20 14:38:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

> [...]
    > wykorzystywane były środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne
    > GB wygasły z końcem promocji w ogóle nie ruszane..

    Chujki, fragment odpowiedzi konsultanta -"transfer w całości został
    przez pana zużyty". jeszcze wczoraj rano było 110GB, później komputer
    wyłączony a dzisiaj już po resecie promocji pozostało 18MB transferu. Co
    tym sqrwielcom poza rezygnacją z ich usług można zrobić?

  • 6. Data: 2017-01-20 15:15:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wykorzystywane były środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne
    >GB wygasły z końcem promocji w ogóle nie ruszane..

    A to bardzo mozliwe - regulamin czytales ?
    Nie bylo tam "dane bonusowe beda wykorzystywane po danych z innych
    pakietow"

    J.

  • 7. Data: 2017-01-20 15:16:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Akurat te promocje mają głęboki sens - dzięki temu od miesięcy mam w
    >domu internet za około 5zł miesięcznie.

    Nowa karta co miesiac, rejestrowana ?

    No to ciekawe jakimi wynikami sie Play pochwali w marcu :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-01-20 15:28:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:16, J.F. pisze:

    > Nowa karta co miesiac, rejestrowana ?
    >
    > No to ciekawe jakimi wynikami sie Play pochwali w marcu :-)

    Czemu tylko Play?
    Orange daje też 100gb, Plus/Plush 50gb, chyba tylko T-mobile daje ciała,
    ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na
    ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-20 15:40:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:29:03 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > chyba tylko T-mobile daje ciała,
    > ale ta sieć już od dawna daje ciała i po I kwartale będzie cwelona na
    > ostatnim miejscu pod względem liczby abonentów w Polsce.

    Jak ktoś chce abo+tel to w Tmobile chyba najlepiej wychodzi. Dość atrakcyjne ceny
    niektórych telefonów mają.

  • 10. Data: 2017-01-20 15:45:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:40, Kris pisze:

    > Jak ktoś chce abo+tel to w Tmobile chyba najlepiej wychodzi. Dość atrakcyjne ceny
    niektórych telefonów mają.

    Urban legend.
    Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed
    nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia.
    Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w sklepie).

    --
    Liwiusz