  • 1. Data: 2010-08-30 11:43:03
    Temat: Promocyjne Gb na Orange Go...
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Mam takie pytanie do was ...W maju doladowalem konto pre paid Orange
    Free Go czy jak to tam sie nazywa. W kazdym razie po doladowaniu 100zl
    dostalem cos okolo 6-7Gb premii...Uzylem do tej pory 3 Gb a waznosc
    reszty okolo konca pazdziernika....Zapewne tego nie zuzyje do
    konca....Czy jak ponownie doladuje 100zl to te niewykorzystane przejda
    mi na kolejne 5 miesiecy czy promocyjne przepadaja na amen?

  • 2. Data: 2010-08-30 12:11:56
    Temat: Re: Promocyjne Gb na Orange Go...
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 30 Sie, 13:43, Miki <m...@n...eu> wrote:
> [...]
    > konca....Czy jak ponownie doladuje 100zl  to te niewykorzystane przejda
    > mi na kolejne 5 miesiecy czy promocyjne przepadaja na amen?

    Patrz regulamin promocji punkt 5 .
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4558/4668108
    .pdf
    5. Jeżeli Abonent posiadając ważny i niewykorzystany Bonus doładuje
    ponownie konto to dotychczasowe środki
    dostępne w ramach Bonusu zostaną powiększone o kolejną wartość
    Bonusu, a termin ważności dotychczasowego
    Bonusu zostanie przedłużony o ilość dni przypisaną do wartości
    ostatniego doładowania, licząc od daty tego
    doładowania.

    --
    AW