  • 31. Data: 2018-03-28 23:00:29
    Temat: Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 19:29, Uncle Pete pisze:
    > Czyli u szczurów wykryto statystycznie istotny wpływ największej dawki
    > promieniowania elektromagnetycznego na powstawanie tylko jednego rodzaju
    > nowotworu, przy czym łagodnego (czyli całkowicie uleczalnego i nie
    > zagrażającego życiu).

    Tak po czasie i zastanowieniu dochodzę do wniosku że ten tytuł w dobrych
    programach był jednak słuszny.

    Promieniowanie GSM powoduje raka.

    Reszty dowiemy się jak zwykle po wielu latach jak umrze stosowna liczba
    "człowieków" ;-)

  • 32. Data: 2018-03-28 23:05:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 22:47, Poldek pisze:

    > Nic się nie dzieje?
    > Nikt w twojej rodzinie nie umarł na raka?

    Wszystkie badania i prognozy mówią że wzrost zachorowalności na raka
    jest lawinowy. Nie mam czasu szukać ale chodzi mi po głowie 60%.

    Gdyby to była jakaś szczątkowa zapomniana choroba pies z kulawą nogą nie
    wspomniałby o smogu elektromagnetycznym.

  • 33. Data: 2018-03-29 10:24:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2018 22:47:04 +0200, Poldek napisał(a):

    > Nic się nie dzieje?
    > Nikt w twojej rodzinie nie umarł na raka?

    Nie, wręcz przeciwnie, żyjemy coraz dłużej, nawet ci co umierają na raka
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2018-03-29 10:25:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2018 23:00:29 +0200, z napisał(a):

    > Promieniowanie GSM powoduje raka.

    A ziemia jest płaska. Amen.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2018-03-29 13:29:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Czyli takiego, jakiego chcesz, żeby miały twoje dzieci :-)

    Czy wy, alarmiści, naprawdę nie możecie bez demagogii?

  • 36. Data: 2018-03-29 16:19:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Nic się nie dzieje?
    >Nikt w twojej rodzinie nie umarł na raka?

    A myslisz, ze 150 lat temu nie umierali na raka ?

    Tylko trudno porownac statystyki, gdy dostepnosc lekarzy byla slaba, a
    diagnostyka tez kiepska.

    W kazdym badz razie jakiegos gwaltownej umieralnosci po wprowadzeniu
    radia, telewizji, ani komorek to nie zanotowano.

    J.

  • 37. Data: 2018-03-29 16:24:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" napisał w wiadomości grup
    .168...
    PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Moze dlatego ze telefon sie wtedy nagrzewa, i zaczyna grzac ucho.

    > Stosowanie Blekitnego Kla nic nie daje - bo to kolejne radio.

    Radio, ale znacznie mniejszej mocy.

    > LTE to 2.1 GHz, magnetron to 2.45 GHz. A co ma LTE do telefonow
    >komorkowych? Przeciez LTE to transfer danych, a telefon to inne
    >czestotliwosci.

    Jak juz sie LTE zdarzy, to i telefonujesz po 2.1GHz
    (zdarza sie tez LTE 900 MHz).

    J.

  • 38. Data: 2018-03-29 20:17:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-29 o 16:19, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > W kazdym badz razie jakiegos gwaltownej umieralnosci po wprowadzeniu
    > radia, telewizji, ani komorek to nie zanotowano.

    Na raka akurat zanotowano.
    Oczywiście nie tylko komórki i radia się do tego przyczyniają, ale to
    jest jeden z czynników, które łącznie zatruciem środowiska plastikiem,
    spalinami, pestycydami, hałasem, stresem działając łącznie podnoszą
    zachorowalność na raka.

    Co do telefonów komórkowych, to jesteśmy napromieniowywani podczas
    rozmowy - kiedy trzymamy telefon przytknięty do głowy, ale także kiedy
    nie korzystamy z telefonu. Nawet nie trzeba w ogóle mieć telefonu
    komórkowego, żeby stale być napromieniowywanym ze stacji bazowych, które
    promieniują non-stop, całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w
    Polsce nieprzerwanie od 1996 roku.

  • 39. Data: 2018-03-29 20:19:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-29 o 13:29, Uncle Pete pisze:

    > Czy wy, alarmiści, naprawdę nie możecie bez demagogii?

    40 lat temu powszechnie obowiązywał np. pogląd, że palenie papierosów
    jest nieszkodliwe dla zdrowia :-)
    Trochę czasu musiało minąć, żebyś oczywista rzecz wybiła się na światło
    dzienne.

  • 40. Data: 2018-03-29 21:25:56

    > A ziemia jest płaska. Amen.

    Wyżej/niżej masz analogię do papierosów.

    Twoja też pasuje jak ulał tylko na odwrót ;-)