eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
  • Data: 2018-04-14 02:28:41
    Temat: Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Danecki" 5acd2d42$0$31361$6...@n...neostrada.pl

    > Ale polizanie farby, przewrócenie się masztu na dach z azbestu oraz inne
    > uszkodzenia ciała mechaniczno-chemiczne bierzemy pod uwagę, czy nie?

    - Czy półtorawoltowym paluszkiem (R6, AA) można zabić człowieka?
    - Zależy to od tego, z jakiej wysokości zrzucimy ten paluszek
    i w co trafimy tego człowieka.

    Ciekawe, ile osób zachoruje na raka w wyniku czytania o szkodliwości mikrofal. :)
    Mikrofale mają za małą energię, aby rozbijać DNA, ale wszystko jakoś ;) powoduje
    raka. Także zamartwianie się czy rozmyślanie o szkodliwości mikrofal. ;)

    - duża odległość od masztu to dużo watów w antenę telefonu trzymanego przy głowie
    - duża liczba ludzi z komórkami (na wiecu -- choćby proteście przeciwko komórkom)
    to dużo watów dookoła z masy anten telefonów

    Byłem w K&M -- zapytałem o SAR telefonu z klapką, ale sprzedawca nie znał tego SAR...

    Mnie zaś interesuje zależność:

    SAR<-->czas_pracy_telefonu_na_jednym_ładowaniu

    [imo najbardziej szkodliwy jest niedostatek pieniędzy, po nim -- depresja
    finansowa, zaś na samym końcu tej szkodliwości jest po prostu bieda...]

    -=-

    Jest fajne przysłowie (oczywiście arabskie) o szkodliwości:

    - do konia nie podchodź od tyłu, bo kopie
    - do osła nie podchodź z przodu, bo kąsa
    - a do głupiego człowieka nie podchodź z żadnej strony

    albo:

    - konia bój się z tyłu
    - osła bój się z przodu
    - głupoty bój się z każdej strony

    Nie wiem, czy osioł rzeczywiście kąsa, ale na pewno ostatnie ostrzeżenie jest trafne.
    :)

    -=-

    IMO raka (facet zajmujący się nowotworami twierdzi, że rak =/= nowotwór)
    wywołuje promieniowanie wysokiej energii, zdolne do rozbijania DNA, ale
    wirus też potrafi prowadzić do raka.

    HPV -- wirus onkogenny wywołuje raka szyjki macicy
    http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,hp
    v---wirus-onkogenny-wywoluje-raka-szyjki-macicy,arty
    kul,1610991.html

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,