  • 1. Data: 2009-10-09 21:52:28
    Temat: Proliand DL360 G3 i RAID1
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Czy da się na Proliancie DL360 G3 utworzyć RAID1 (kontroler Smart Array
    i5) z działającym jednym dyskiem? Mam tylko jeden dysk (drugi będzie za
    parę dni), i chciałbym już teraz zrobić RAID1 - jak przyjdzie nowy dysk,
    to wrzucę go do macierzy i sobie je zsynchronizuję.
    Tylko jak zrobić tego raida1 z obecnym w macierzy tylko jednym dyskiem?
    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 2. Data: 2009-10-11 18:31:06
    Temat: Re: Proliand DL360 G3 i RAID1
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g...
> [...]
    > to wrzucę go do macierzy i sobie je zsynchronizuję.
    > Tylko jak zrobić tego raida1 z obecnym w macierzy tylko jednym dyskiem?

    Kiedys probowalem to zrobic z ML370 G2 (z kontrolerem Smart Array 5i) i
    panowie z HP powiedzieli, ze sie nie da (bo firmware nie przewiduje takiej
    sytuacji). Uwierzylem i nie probowalem :)

    Pozdrawiam
    Michal