    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Projekt zmian w PORD
    Date: Sun, 12 Jul 2015 08:00:37 +0000 (UTC)

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Budzik, ale tak serio. Co Ci przeszkadza ta nędzna wlepka na tablicy
    > rejestracyjnej?

    Na tablicy akurat mniej.
    Ale juz na szsybie mi przeszkadza. Np. wymieniajac szybe musze sie udac po
    nowa naklejke. No ite naklejki nie sa za darmo. Ktos kto je produkuje
    oczekuje za nie konkretnej kasy.
    Ale pytanie trzeba odwrocic - po co mi one sa. Bo one nie maja absolutnie
    zadnej funkcji, zadnego celu...

    > IMO faktycznie może załatwić niektóre problemy. Banda cwaniaczków
    > "taniej zapomnieć dowód" zniknie z automatu. Ten najbardziej parszywy
    > wdupizm przestanie mieć rację bytu. Może niektórym, tym co bardziej
    > zapracowanym pomoże pamiętać. Wiem, że niektórzy tutaj nie wierzą w
    > sens tych badań - ich pełne prawo. Ja uważam, że mają sens.

    Nie neguje sensu badan...

    > Tak się akurat złożyło, że jeżdżę w tej chwili 5 różnymi samochodami i
    > przynajmniej raz w roku zdarza mi się spóźnić na któryś przegląd.
    > Wcale nie dlatego, że mam w dupie. Co więcej, zdarza się, że na
    > przeglądzie wychodzą pierdoły o których nie miałem pojęcia - a staram
    > się dbać o wszystkie samochody.

    No ja tez. I co - naklejka ci w tym pomoze?

    > A to puszczający olej któryś amortyzator, a to totalnie niechwytający
    > jeden z tylnych hamulców (bębny), a to uszkodzona guma przegubu.
    > Wydawało by się, że pierdoły, ale nikt przecież nie kładzie się pod
    > samochodem raz w tygodniu i nie robi szczegółowych oględzin. Co
    > więcej, nie wszystkich to interesuje, a niektórzy po prostu nie mają o
    > tym pojęcia. Dla nich są przeglądy. Takich jest niestety większość.

    Ok, ale dyskutujesz z teza ktora nie padła.
    Ja nie dyskutuje z sensem przeglądów tylko z dodatkowymi upierdliwościami w
    postaci podwójnej opłaty i naklejki na szybe...