  • Data: 2015-07-10 06:00:36
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nie musi być sprawne, może stać bez przeglądu (a na przykład OC musi
    > mieć, i to jest większy absurd).
    > ---
    > Może stać bez przeglądu, ale wtedy jakby psuje się bardziej i/lub
    > więcej trzeba za przegląd zapłacić. To to jest większy absurd niż sam
    > wymóg przeglądu. Czy OC jest zależy od tego, w jakim konkretnie celu
    > jest OC. Ja ciągle nie widzę by te samochody same jeździły i chyba
    > nawet OC przed tym właśnie nie zabezpiecza by było uzasadnione
    > płacenie za stojący samochód. Ale jak z czasem zaczną same jeździć to
    > czemu nie.

    Oczywiscie ze obowiazek posiadania Oc na samochód ktory nie jezdzi to
    jeszcze wiekszy absurd niz te nowe pomysły z przeglądami.

    Ale dlaczego tak jest? Powód jest ten sam - nieudolni urzednicy ktorzy boja
    sie ze nie wyłapią aut bez OC.
    I 10 lat temu mieli rację. Ale przy dzisiejszej technice i infrastrukturze?
    Zart...