  • Data: 2015-07-09 06:00:51
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > No i tak samo może sobie policzyć, czy może jednak warto przygotować
    > samochód na przegląd "za miesiąc", czy olać sprawę i pójść na droższy
    > przegląd za 3 miesiące.

    W imie czego?
    Potrafie wyobrazic sobie 20 innych bezsensownych kar i danin - pytaie tylko
    jaki jest cel?

    > Za to zmniejszy się liczba tych, co to rzeczywiście zapominają o
    > przeglądzie, bo po pierwszym razie zapomnienia dostaną po kieszeni,
    > wówczas będą pamiętać za rok. Kasandryczne artykuły "w onetach" też
    > zrobią swoje.

    Zapomniec o przeglądzie nie jest tak łatwo - stacje diagnostyczne biją sie
    o klienta - kiedys wysyłały pocztówki, teraz coraz czesciej przechodzą na
    smsy.

    Natomiast tutaj dorabia sie ideologie do prostej sprawy, nakłada dodatkowa
    danine na rzecz stacji kontroli (ostatnio była omawiana kwestia
    podniesienia ceny za przeglad, bo stacji rozmnozyło sie jak mrówków, czyzby
    to był efekt lobbingu?)
    Ta danina nic nie da, nie poprawi bezpieczenstwa na drodze, sprawi tylko
    kolejna, byc moze mała, ale jednak niedogodnosc dla kierowców. A powinno
    sie te niedogonosci likwidować.

    Reasumujac - zamiast poprawy idiotycznego systemu przerejestrowania
    samochodu, mamy kolejna wlepkę na szybę i kolejną kare.
    Czyzby lud był az tak ciemny, ze przed wyborami kupi to jako działanie dla
    jego dobra?