  • Data: 2009-05-25 12:14:02
    Temat: Re: Projekt ustawy zagrażaj?cy naszej własności
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jackare" <...@s...de.pl> wrote:

    >Nie dajmy się traktowac jak bydło prowadzone na rzeź w imię absurdalnych
    >zasad ochrony środowiska

    Jak tam ochrona srodowiska.... Toz projekt sporzadzono na zlecenie
    jakiejs tam federacji tych przedsiebiorcow, co ciagna kase z
    utylizacji, recycllingu i tak dalej. O ile pamietam.
    Patrzac zas z perspektywy ostatnich 20 lat i rosnacej w szybkim tempie
    liczbie "funkcjonariuszy", ktorzy legitymujac sie czymkolwiek moga
    wtargnac na moj teren i zrewidowac mi np. piece, kable, rury, roslinki
    wef ogrodzie itp. a potem zakazac, nakazac, egzekwowac... - jakis
    spokoj wstepuje w serce moje. Rozwijam monitoring posesji, coby nie
    zostac zaskoczonym we snie i gdyby kiedy kany co, odsterzle leb przy
    samej dupie. W tym kraju cosmy go se na wlasne zyczenie spaskudzili,
    prawo juz nie istnieje w sensie praktycznym, jakos radzic sobie
    trzeba.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10