    From: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programowanie OS
    Date: Mon, 22 Apr 2013 19:43:15 +0200

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:d21a0114-04aa-402d-89be-f5c7d081c4f4@googlegrou
    ps.com...
    > OSy debuguje się 'z zewnątrz'. W starszych czasach (przed upowszechnieniem
    > wirtualizacji) > oznaczało to drugą maszynę połączoną np. portem COM),
    > dziś też czasami się tak robi, ale > w epoce wirtualizacji nie potrzeba
    > drugiego komputera.

    A jak "podłąca się debugger" ? Najpierw po poprawkach trzeba przekompilowac
    ogromny projekt, załadowac do maszny wirtualnej, zbootować badany system.
    Natomiast debugger będzie na hoscie, jak ma debugować cos co dzieje się w
    maszynie wirtualnej?
    Chciałem sklonować dziś Linuxa na swój komputer, aby mieć duży projekt aby
    poznać Gita. Bardzo długo zaczął ściągać, choć szybko skompresował, ale gdy
    przyszedłem to mój katalog lokalny był pusty, coś się nie udało. Czy Git
    trzyma skompresowane dane w .git czy też po ściągnięciu dekompresuje? Może
    skończyło mi siemiejsce na dysku. A także zastanawiam się, że Windows nie
    rozróżnia wielkości liter w nazwach plików natomiast Linux może mieć różne
    pliki o nazwach różniących się tylko wielkością