  • 1. Data: 2010-05-25 08:07:43
    Temat: Programowa automatyczna sekretarka
    Od: DonAndress <a...@g...com>

    Witam!

    Poszukuje jakiejs aplikacji na telefon (symbian s40, nokia 6233),
    ktora sama odebrala by rozmowe odtwarzajac nagrana przeze mnie krotka
    wiadomosc i byc moze tez nagrywala rozmowce.

    Jezeli latwiej byloby o aplikacje na Windows (WinXP, Win7), to tez
    moze byc, ale polaczenie mam wylacznie przez bluetooth. Dzialanie
    takie samo, jak wyzej. Wazne, zeby odbywalo sie to automatycznie i bez
    zawracania mi glowy.

    Odpowiadajc na "przeciez u wszystkich operatow masz taka usluge" - ja
    potrzebuje tylko sporadycznie miec spokoj i generalnie poczta glosowa
    nie jest mi potrzebna. Wlaczanie i wylaczanie uslugi u operatora
    byloby uciazliwe.

    Pozdrawiam,
    DonAndress

  • 2. Data: 2010-05-25 09:30:05
    Temat: Re: Programowa automatyczna sekretarka
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "DonAndress" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > potrzebuje tylko sporadycznie miec spokoj i generalnie poczta glosowa
    > nie jest mi potrzebna. Wlaczanie i wylaczanie uslugi u operatora

    A co za operator?
    Wprowadzenei sekwencji klawiszy ustawiajacej przekierowanie na poczte, ktora
    mozna zapisac sobie w ksiazce telefonicznej jest jakos bardziej uciazliwe
    niz uruchamianie aplikacji ?
    Przeciez uruchamianie i wylacznie poczty - u opaertorow ktorzy udostepniaja
    usluge przekierowania polaczen - odbywa sie natychmiastowo i rownei
    natychmiastowo odbywa sie wylaczanie poczty...
    Jak dla mnie akrobacje w stylu aplikacja na kompie i polaczenei z komorka
    przez bluetooth sa o niebo bardziej skomplikowane i wymagaja wiecej
    zachodu - nie mowiac juz o potencjalnie wiekszej zawodnosci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-05-25 12:00:27
    Od: DonAndress <a...@g...com>

    > A co za operator?

    Obecnie Era.

    > Wprowadzenei sekwencji klawiszy ustawiajacej przekierowanie na poczte, ktora
    > mozna zapisac sobie w ksiazce telefonicznej jest jakos bardziej uciazliwe
    > niz uruchamianie aplikacji ?

    Tak. Obsluga osobiscie jest wygodniejsza.

    > Przeciez uruchamianie i wylacznie poczty - u opaertorow ktorzy udostepniaja
    > usluge przekierowania polaczen - odbywa sie natychmiastowo i rownei
    > natychmiastowo odbywa sie wylaczanie poczty...

    Wylaczalem poczte glosowa trzykrotnie.
    Nie wlaczalem i wylaczalem trzy razy, ale wylaczalem trzy razy!
    System pokazywal, ze poczty nie ma, a ona i tak odbierala. Szukanie
    przyczyny trwalo chyba 4 dni.
    Na szczescie Era ma profesjonalna i mila obsluge...

    > Jak dla mnie akrobacje w stylu aplikacja na kompie i polaczenei z komorka
    > przez bluetooth sa o niebo bardziej skomplikowane i wymagaja wiecej
    > zachodu - nie mowiac juz o potencjalnie wiekszej zawodnosci.

    Przypomina mi to dyskusje na temat wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia
    od Wielkanocnych.
    Ja wole Boze Narodzenie - chce obslugiwac na kompie albo komorce (ze
    tak to ujme) wlasnorecznie, a nie zdalnie.

    Z reszta, nie ja jeden mam takie glupie pomysly. Aplikacje tego typu
    istnieja na s60 oraz Windows Mobile.
    Pech, ze ja mam jeszcze s40...

    Zatem, bez zbednych dyskusji, bardzo prosze o podpowiedz, jakiego
    softu uzyc.

  • 4. Data: 2010-05-27 09:35:46
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-25 10:07, DonAndress pisze:
> [...]
    > potrzebuje tylko sporadycznie miec spokoj i generalnie poczta glosowa
    > nie jest mi potrzebna. Wlaczanie i wylaczanie uslugi u operatora

    Advanced Call Manager na symbiana ma taką funkcje.

  • 5. Data: 2010-05-27 11:07:55
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał

    > Advanced Call Manager na symbiana ma taką funkcje.

    Czy ktoś tu pytał o program na symbiana?

  • 6. Data: 2010-05-27 11:59:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 maja 2010 13:07, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał

    > Czy ktoś tu pytał o program na symbiana?

    To trza powiedzieć jasno, takiego cuda na S40 nie ma.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."