    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 10 Apr 2014 02:07:48 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <lh9q3d$550$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <2...@s...slimaczek.pl>
    <2...@g...com>
    <8...@g...com>
    <s...@j...net>
    <2...@g...com>
    <s...@j...net>
    <6...@g...com>
    <s...@j...net>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <7...@g...com>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: Programista iOS - Łódź
    From: firr <p...@g...com>

    z tą stratą czasu to jeszcze trudniejszy temat,
    [co do facebooka to nie mam (mam testowy puste konto) i nie wiem czy jest tam cos
    ciekawego czy nie; to co tam zobaczylem jakos mnie nie zaciekawiło, (co mozna robic
    ciekawego na facebooku?) tak samo np gg albo skype (co mozna robic ciekawego na gg
    albo skype?) (moze sie starzeje (chyba nawet napewno bo zauwazam ze rozne potencjalne
    mozliwosci coraz mniej mnie interesują)*
    ogolnie mam poczucie ze trace czas caly czas i
    cale lata sie nudze (robiac mozolnie swoja robote) (najgorsze jest to ze jak sie ma
    20 lat i sie jest np na studiach to sie wydaje ze jak sie czyms zajac
    to to sie moze wspaniale rozwinąć i mozna wkroczyc na jakies nieznane wspaniale
    tereny, teraz bardziej pod 40 sci widze ze sie nudze (20 ostatnich lat sie nudzilem i
    najpewniej do konca zycia (co jest pewnie nastepnych 20 lattez sie bede nudzic) [a i
    tak najgorsze sa problemy zdrowotne przy ktorych strata czasu to pikuś]

    * to jest ten problem wejscia w jakas dziedzine, tak samo jak z jezykami skryptowymi
    dla mnie co kiedys pisalem (moze jest tam cos ciekawego a moze nie,
    (prawdopodobnie jest) ale mam malo energii na rzucanie sie na jakis nowy temat 'w
    ciemno'