  • 1. Data: 2009-05-15 16:47:27
    Temat: Program do wysyłania sms/mms przez net (nie bramka)
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Witam :)

    Czy istnieje jakiś programik (lub wtyczka) do wysyłania sms/mms, takich
    normalnych płatnych. Żeby nadawcą był mój numer i wyglądało identycznie
    jakbym to zrobił przez telefon. Przykładowo tak jak jest w Play po
    zalogowaniu się na play24. Ale właśnie chodzi o to, żeby to nie było
    przez www ale jakiś programik.

    A druga sprawa, tak już dodatkowo bo teraz to wpadło mi do głowy :)
    skoro po zalogowaniu się na play24 można ze swojego konta wysyłać smsy i
    mmsy to da się technicznie zrobić możliwość połączeń głosowych? Tak żeby
    nie trzeba było mieć telefonu :) To było by użyteczne rozwiązanie!

    --
    pzdr, Piotr M

  • 2. Data: 2009-05-15 17:47:14
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Piotr M" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > jakbym to zrobił przez telefon. Przykładowo tak jak jest w Play po
    > zalogowaniu się na play24. Ale właśnie chodzi o to, żeby to nie było przez
    Skype

  • 3. Data: 2009-05-15 18:30:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

> [...]
    > jakbym to zrobił przez telefon. Przykładowo tak jak jest w Play po
    > zalogowaniu się na play24. Ale właśnie chodzi o to, żeby to nie było przez

    Nie bardzo rozumiem, przecież praktycznie każde oprogramowanie do obsługi
    telefonu ma taką funkcję Chyba, że w pytaniu tkwi jakiś haczyk?
    BTW: szybki konkurs, bez nagród - jak nazywał się w 2000 roku
    program-protoplasta Gadu-Gadu? Ktoś jeszcze pamięta? ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2009-05-15 19:08:53
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    b.s. pisze:

    > Skype

    Co, przez Skype wyślę Si smsa lub mmsa i nadawcą będzie mój numer
    telefonu komórkowego i zejdzie mi to z mojego salda prepaid? Cuda chyba..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-05-15 21:10:45
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > jakbym to zrobił przez telefon. Przykładowo tak jak jest w Play po
    > zalogowaniu się na play24. Ale właśnie chodzi o to, żeby to nie było
    tak są takie programy(PC). miałem takie coś do siemensa S55. Z tym ze
    siemens był podłączony kabelkiem i on to wysyłał...

    Można sie zalogować na orangeonline i tam wysyłać 30 smsów miesiecznie z
    własnym numerem. Dalsze płatne

    Można założyc konto w "betamaxie" po połaceniu usług, i sprawdzeniu
    swojego numeru telefonu, mozna ( czasem wliczone w abonament) wysyłać
    smsy, a w polu "OD" (czyli nadawca) bedzie Twój numer telefonu.

    ToMasz