  • Data: 2010-09-20 22:48:37
    Temat: Re: Program do rozpoznawania twarzy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nuclear2001 napisał:

    > w tych naczyniach musi płynąć ciepła krew,

    Nie każdy o tym wie. A w Usenecie też nie zawsze prawdę piszą,
    więc ktoś mógłby chcieć sprawdzić czy na zimno też się nie da.

    > no a poza tym... w sumie łatwiej od prezesa uzyskać klucz niż
    > zywego palca ;P a jeśli ktoś przytacha żywego prezesa z palcem
    > to i szyfr do sejfu może uzyskać delikatną perswazją

    Oraz zdecydowanie lepiej i zdrowiej dla prezesa. Dlatego prazes kazał
    zabrać w cholerę te wszystkie skanery paluchów, gąb, ślepiów i czort
    wie czego jeszcze.

    Jarek

    --
    Hej! idem w las -- piórko się mi migoce!
    Hej! idem w las -- dudni ziemia, kie krocę!