  • 1. Data: 2004-05-15 22:38:27
    Temat: Re: Program do przekazania Netu
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Polak Potrafi ?

    Rakosz <r...@p...onet.pl> zapodał(a):

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-05-16 10:54:49
    Od: Mateusz Pronobis <p...@d...null.spam>

    DooMiniK wrote:

    > Rakosz <r...@p...onet.pl> zapodał(a):

    > Polak Potrafi ?

    No potrafi moj kolega tak robi, ma net w pracy i postawil tam modem i
    sie wdzwania wieczorami, nie znam szczegolow ale to dziala ;)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 3. Data: 2004-05-17 20:12:02
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Pronobis napisał:

    > No potrafi moj kolega tak robi, ma net w pracy i postawil tam modem i
    > sie wdzwania wieczorami, nie znam szczegolow ale to dziala ;)

    Czyli ma w porywach szałowe 33,6 za dodatkowe ~40zł do rachunku.
    Atrakcyjne ale chyba w stosunku do gprs aczkolwiek tam gdzie neostrada
    nie dociera to w końcu pierwsza możliwości ryczałtowego dostępu w tpsa.
    --
    Olek ================= Registered Linux User #239406
    Jeśli piszesz prywatnie wytnij SPAMFE z adresu email